Νέο Nissan Navara : Αποδοτικό & σκληροτράχηλο!

Πολλά νέα χαρακτηριστικά προστίθενται στον εξοπλισμό του δημοφιλούς pick up που το καθιστούν, όχι μόνο ελκυστικότερο αισθητικά αλλά και πιο "σκληρό", πιο έξυπνο και φυσικά οικονομικότερο σε καύσιμο.

Η Nissan Europe ξεκίνησε ήδη από την 1η Ιουλίου τη διάθεση του ανανεωμένου Navara στις διάφορες αγορές της ΕΕ, με τα πρώτα κομμάτια να φθάνουν άμεσα αυτές τις ημέρες στις κατά τόπους αντιπροσωπείες στην Ελλάδα. Όπως ανακοίνωσε ο επίσημος εισαγωγέας, οι τιμές για το ανανεωμένο Nissan Navara ξεκινούν από τα 26.140 ευρώ για την έκδοση King Cab και από τα 26.840 ευρώ για την έκδοση Double Cab. Σημαντικό είναι επίσης ότι το δημοφιλές pick up εξακολουθεί να συνοδεύει η πανευρωπαϊκή εγγύηση 5 ετών ή 160.000 χλμ. της Nissan. Υπενθυμίζουμε ότι το Navara πωλείται σε 109 χώρες σε όλο τον κόσμο, με το συγκεκριμένο μοντέλο να έχει σχεδιαστεί ειδικά για τους Ευρωπαίους αγοραστές ενώ κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της NMISA στη Βαρκελώνη, το οποίο έκλεισε πρόσφατα 35 χρόνια επιτυχημένης παραγωγικής λειτουργίας. Είναι χαρακτηριστικό πως φέρει τέτοιας έκτασης διαφοροποιήσεις στην ευρωπαϊκή του εκδοχή, που το καθιστά σχεδόν διαφορετικό αυτοκίνητο από αυτό που διατίθεται στις υπόλοιπες αγορές (όπως στην Ασία). Υιοθετεί μια σειρά χαρακτηριστικών και πλεονεκτημάτων από τα ηγετικά crossover της φίρμας (Qashqai, X-Trail και Juke) και «κουβαλάει» την εμπειρία ετών της Nissan στην κατασκευή οχημάτων αυτού του τύπου. Απόδειξη της επιτυχίας του μοντέλου είναι πως πρώτη η Renault και στη συνέχεια η Mercedes-Benz συνεργάστηκαν με την Nissan για να παρουσιάσουν τα Alaskan και X-Class αντίστοιχα.

4(1)

TACHOGRAFOI STRATOS BANNER 300×250

«Αυτή η νέα γενιά του Navara αναπτύχθηκε από την εμπειρία 80 ετών της Nissan στον σχεδιασμό ανθεκτικών και πρακτικών pick-up και αποτελεί ένα συναρπαστικό, νέο βήμα για αυτό το όχημα», δήλωσε σχετικά ο Paolo D’Ettore, Διευθυντής Επιχειρηματικής Μονάδας LCV. «Με τις ικανότητές του Go Anywhere και τη βραβευμένη μηχανική, το Navara θα διατηρήσει αναμφισβήτητα την ηγετική θέση του στα  LCV της Nissan, σε μεγάλο βαθμό, στο μέλλον.”

Κίνηση ουσίας

Πρόκειται για μια κίνηση ουσίας και όχι εντυπωσιασμού, καθώς ο Ιάπωνας κατασκευαστής έρχεται να προσφέρει συνολικά ένα ακόμα καλύτερο αυτοκίνητο, απόλυτα «ευθυγραμμισμένο» με την εποχή του.

2 (Medium)(12)

Το ανανεωμένο Nissan Navara επιδεικνύει μια σειρά σχεδιαστικών τροποποιήσεων που, εξωτερικά, ενισχύουν τον σκληροτράχηλο χαρακτήρα του ενώ εσωτερικά εισάγουν το αυτοκίνητο στη νέα εποχή των συστημάτων πολυμέσων. Έτσι λοιπόν σημειώνονται σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις στα φωτιστικά σώματα και θα διατεθούν νέα σχέδια για τις ζάντες αλουμινίου 17 και 18 ιντσών. Ένα μείγμα κυρτών και κοίλων επιφανειών προσδίδουν στο αυτοκίνητο μια δυναμική, ιδιαίτερα «μυώδης», εξωτερική εμφάνιση. Όπως σε όλα τα μοντέλα Nissan υπάρχει μια μάσκα σχήματος «V» ενώ την εντυπωσιακή εμφάνιση συμπληρώνουν τα φανάρια σχήματος μπούμερανγκ. Ο συνολικός σχεδιασμός «παντρεύει» αρμονικά την καμπίνα των επιβατών με την καρότσα φόρτωσης, ιδιαίτερα στην έκδοση Double Cab. Επιπρόσθετα, στις πλουσιότερες εκδόσεις από πλευράς εξοπλισμού το Navara φέρει αναβαθμισμένους προβολείς LED, με εσωτερικό σκούρο γυαλιστερό χρώμα.

Σύγχρονη καμπίνα

Στο εσωτερικό της καμπίνας, το νέο σύστημα πολυμέσων «Nissan Connect», με το Alliance In-Vehicle Connectivity (A-IVC) συνδυάζεται με μια μεγάλη οθόνη αφής 8 ιντσών εξασφαλίζοντας στον χρήστη πολλές νέες δυνατότητες όπως ο εξ αποστάσεως εντοπισμός του οχήματος και χειρισμού των θυρών καθώς και ο έλεγχος της κατάστασής του (στάθμη καυσίμου και υγρών). Το εν λόγω σύστημα ψυχαγωγίας έχει υποστεί μια ολική επανεγκατάσταση υλικού και λογισμικού που επιτρέπει μεταξύ άλλων στους επιβάτες να «αντικατοπτρίζουν» το τηλέφωνό τους στην ευκρινέστερη οθόνη, με έλεγχο πολλαπλής αφής και ταχύτερους χρόνους απόκρισης.

3 (Medium)(11)

Η προσθήκη της εφαρμογής NissanConnect Services -που διαθέτει μονάδα ελέγχου τηλεματικής και ενσωματωμένη συσκευή 4G- επιτρέπει την κοινή χρήση δεδομένων, χωρίς ξεχωριστή τηλεφωνική σύνδεση. Οι ενσωματωμένοι χάρτες της TomTom συνδυάζονται με ενημερώσεις over-the-air για να διασφαλίζεται η ακριβής χαρτογράφηση σε πραγματικό χρόνο, παράλληλα με πληροφορίες κυκλοφορίας σε πραγματικό χρόνο, τρισδιάστατους χάρτες, πληροφορίες για τις καιρικές συνθήκες, όπως και με τα Google Satellite και Street View. Η εφαρμογή περιλαμβάνει επίσης  έλεγχο κόρνας και φωτισμού, αλλά και εντοπισμό του οχήματος, όλα εξ αποστάσεως. Το νέο σύστημα είναι συμβατό με τα Apple CarPlay και Android Auto, παρέχοντας απρόσκοπτη συνδεσιμότητα.

8 (Medium)(8)

Γενικότερα, το εσωτερικό μέρος προσφέρει υψηλού επιπέδου εμπειρία άνεσης ενώ κάθε στοιχείο της καμπίνας έχει βελτιστοποιηθεί σε αυτή τη γενιά ώστε να παρέχει την καλύτερη δυνατή ποιότητα, πρακτικότητα αλλά και ευρυχωρία σε οδηγό και επιβάτες. Το ταμπλό φέρει σύγχρονη εμφάνιση, με τον διάκοσμο και το φινίρισμα να μην διαφέρουν ουσιαστικά από τα πολυτελή SUV της εταιρίας. Τα εμπρός καθίσματα προσφέρουν εξαιρετική οσφυϊκή υποστήριξη ενώ υπάρχει η δυνατότητα ψηφιακού διζωνικού κλιματισμού.

Τεράστια αναβάθμιση

Αυτό όμως που ουσιαστικά κάνει τη μεγάλη διαφορά στη νέα γκάμα είναι η παγκόσμια πρεμιέρα των εκδόσεων King Cab (επιμηκυμένη καμπίνα) με ανάρτηση πέντε συνδέσμων (multi-link) για τον πίσω άξονα, ακριβώς όπως διατίθενται και οι διπλοκάμπινες εκδόσεις. Η απόφαση αυτή όπως εύκολα καταλαβαίνει κανείς βελτιώνει ασύγκριτα την οδική συμπεριφορά των συγκεκριμένων εκδόσεων αμαξώματος ενώ ταυτόχρονα επιτρέπει την αύξηση του ωφέλιμου φορτίου από 55 έως 95 κιλά (ανάλογα την έκδοση). Αύξηση ωφέλιμου φορτίου από 54 έως 114 κιλά έχουμε ωστόσο και στις διπλοκάμπινες εκδόσεις, με το επιτρεπόμενο μεικτό να ανέρχεται στα 3.250 κιλά.

5 (Medium)(11)

Πράγματι, περεταίρω αλλαγές στα μηχανικά μέρη φαίνεται πως θα κάνουν τη διαφορά στην ανανεωμένη αυτή γενιά. Πιο συγκεκριμένα, τώρα τοποθετούνται δισκόφρενα σε όλους τους άξονες ενώ η διάμετρος των εμπρόσθιων αυξάνεται κατά 4 χιλ. Η αλλαγή αυτή επιφέρει βελτίωση της αίσθησης στο σχετικό πεντάλ, μείωση της ελάχιστης απαιτούμενης απόστασης ακινητοποίησης αλλά και μείωση κατά 40% της ενέργειας πέδησης που απαιτείται για αυτό.

Οι τροποποιήσεις της μπροστινής ανάρτησης προσφέρουν περισσότερη ευκολία στον χειρισμό του τιμονιού, με ελαφρύτερο και πιο άνετο χειρισμό σε ελιγμούς χαμηλής ταχύτητας. Η ανύψωση κατά 25 χιλ. στην πίσω ανάρτηση και η σπείρα ελατηρίου δύο βαθμίδων ενισχύουν τη στάση του οχήματος, προσδίδοντας ακόμα πιο επιβλητική εμφάνιση.

6 (Medium)(11)

Παράλληλα, το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας «Trailer Sway Assist» είναι πλέον διαθέσιμο στο βασικό εξοπλισμό όλων των εκδόσεων. Αυτό το νέο σύστημα ανιχνεύει την κλίση του ρυμουλκούμενου και πραγματοποιεί ανεπαίσθητες διορθώσεις με μεμονωμένη πέδηση σε κάθε τροχό και μείωση της ροπής του, διατηρώντας υπό έλεγχο τόσο το όχημα, όσο και το ρυμουλκούμενο. Τα «Intelligent Emergency Braking», «Hill Start Assist»,  «Hill Descent Control» και «Intelligent Around View Monitor» συμπεριλαμβάνονται στον εξοπλισμό, θεμελιώνοντας το κύρος του Navara ως ενός πολύ-χρηστικού pick-up, που ενσωματώνει την τελευταία λέξη της τεχνολογίας.

Δύναμη & οικονομία

Σημαντικά νέα έχουμε όμως και στη γραμμή κίνησης καθώς ο κατασκευαστής ανακοίνωσε ότι ο πετρελαιοκινητήρας dCi των 2,3 λίτρων θα εφοδιάζεται πλέον με διπλό υπερτροφοδότη στις εκδόσεις ισχύος 163 και 190 ίππων, χαρακτηριστικό που αυξάνει τη μέγιστη αποδιδόμενη ροπή τους κατά 22 Nm σε σχέση με τις αντίστοιχες υπάρχουσες εκδόσεις.

9 (Medium)(9)

Τον κινητήρα χαρακτηρίζουν τα ατσάλινα έμβολα με επίστρωση DLC (Diamond-Like Carbon Coating) στα δαχτυλίδια τους, καθώς και η  χαμηλότερη αναλογία συμπίεσης 15,1 (έναντι 15,4 προηγουμένως). Η πίεση του συστήματος ψεκασμού καυσίμου αυξήθηκε από 2.000 σε 2.200 bar με νέα αντλία, για μεγαλύτερη ακρίβεια και απόδοση. Το σύστημα ψύξης νερού έχει αναβαθμιστεί, ενώ και το νέο σύστημα εξάτμισης ενσωματώνει τεχνολογίες φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου (DPF) και  επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR), παρέχοντας ένα πιο συμπαγές σχεδιασμό, με χαμηλότερες εκπομπές NOx. Αξίζει να σημειωθεί εδώ ότι όλες οι εκδόσεις του εν λόγω μηχανικού συνόλου καλύπτει τις νέες προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-Temp.

7 (Medium)(9)

Ταυτόχρονα, ένα νέο μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, με μακρύτερη κλιμάκωση και πιο μικρή διαδρομή του επιλογέα έρχεται να συμπληρώσει τις επιλογές στα μηχανικά μέρη και υπόσχεται μείωση της κατανάλωσης καυσίμου και λιγότερες εναλλαγές σχέσεων. Αυτή διαθέτει ένα πιο συμβατικό μοτίβο αλλαγής ταχυτήτων, με την όπισθεν τοποθετημένη δίπλα στην πρώτη σχέση. Τέλος, έχει γίνει περαιτέρω ρύθμιση του αυτόματου κιβωτίου 7 σχέσεων, με βελτιώσεις στην άνεση, την αίσθηση και την απόκριση.

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ