Νέο Iveco Stralis

Iveco Stralis XP

Ο Ιταλός κατασκευαστής φορτηγών λανσάρει τώρα ένα νέο φορτηγό – ναυαρχίδα στη γκάμα προϊόντων του που μπορεί να φέρει την γνωστή ονομασία Stralis, ωστόσο φαίνεται να είναι «στημένο» από την αρχή.

Στην πόλη της Μαδρίτης στήθηκε μέσα στον Ιούνιο το σκηνικό παρουσίασης του εντελώς νέου Iveco Stralis, του μεγάλου φορτηγού διεθνών μεταφορών που πρώτα -και πάνω- από όλα θέλει να φέρει την επανάσταση στη μείωση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας αλλά και της εκπομπής CO2. Πρόκειται για το αποτέλεσμα μιας μεγάλης επένδυσης της Iveco στις εγκαταστάσεις και στις μεθόδους παραγωγής των εργοστασίων που διατηρεί η μάρκα στην Ισπανία, εκεί όπου θα παράγεται η νέα ναυαρχίδα.

Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα διαμόρφωσης της σχετικής γκάμας θα υπάρχουν τρεις τύποι εκδόσεων. Το Stralis, για εθνικό μεταφορικό έργο, το Stralis XP για απαιτητικά διεθνή δρομολόγια μεταφορών και το Stralis NP που θα κινείται με αέρια CNG και LNG και θα αποτελέσει το πρώτο φορτηγό του είδους για διεθνείς μεταφορές.
Οι πρώτες πληροφορίες για το νέο Stralis αναφέρουν πως η Iveco προχώρησε σε εκτεταμένες αλλαγές σε όλα τα κύρια συστήματα. Υπάρχουν, εντελώς ανασχεδιασμένη γραμμή κίνησης, νέα αρχιτεκτονική στα ηλεκτρικά και ηλεκτρονικά συστήματα, νέα μετάδοση, νέος πίσω άξονας και αναρτήσεις και ένα τελευταίας γενιάς GPS.

Εν τω μεταξύ μια ευρεία γκάμα επιλογών ισχύος μεταξύ 310 και 570 ίππων είναι διαθέσιμη για την κίνηση του νέου φορτηγού. Όλες οι εκδόσεις βασίζονται σε τρεις 6κύλινδρους πετρελαιοκινητήρες Cursor 9 (8,7 λίτρα), Cursor 11 (11,1 λίτρα) και Cursor 13 (12,9 λίτρα). Όλες οι επιλογές πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6 (σύστημα Hi-SCR).

Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, στις εκδόσεις Stralis 480XP και 570XP επιτυγχάνεται μείωση της κατανάλωσης καυσίμου κατά 11% και μείωση του συνολικού κόστους ιδιοκτησίας σε συνθήκες διεθνούς μεταφοράς κατά 5,6%. Στις εκδόσεις με φυσικό αέριο, ένας 9λιτρος κινητήρας φυσικού αερίου LNG/CNG με απόδοση 400 ίππων και 1.700 Nm ροπής ηγείται της γραμμής κίνησης.

Μια νέα γενιά αυτοματοποιημένης μετάδοσης Hi-Tronix 12 σχέσεων που εξελίχθηκε σε συνεργασία με την ZF έρχεται να εφοδιάσει τις εκδόσεις του νέου Stralis. Υπόσχεται μείωση του χρόνου αλλαγής σχέσεων κατά 10% ενώ έχει σχεδιαστεί για διπλάσιο αριθμό αλλαγών σε σχέση με το κιβώτιο που αντικαθιστά.

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ