Η νέα γενιά 5 της σειράς ελαστικών Conti Hybrid σε «μεταφέρει» στο μέλλον

banner-google-news

Για την παρουσίαση των νέων ελαστικών της Continental, Generation 5, ταξιδέψαμε στη μαγευτική Σεβίλλη, στην καρδιά της Ανδαλουσίας! Οι άνθρωποι της Continental είχαν φροντίσει και την παραμικρή λεπτομέρεια, τόσο για την παρουσίαση και δοκιμή των προϊόντων, που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον όλων, όσο και για τη θερμή φιλοξενία, που ξεπέρασε κάθε προσδοκία.

Στη Σεβίλλη της Ισπανίας, στις 5 Σεπτεμβρίου, δόθηκαν απαντήσεις σε όλες τις ερωτήσεις για την κυκλοφορία της νέας γενιάς 5 των ελαστικών Continental. Ελαστικά που πληρούν τις απαιτήσεις των οχημάτων στις μεταφορές και τα logistics: εκκίνηση, επιτάχυνση, συχνό φρενάρισμα, ελιγμοί, διαφορετικές καταστάσεις φορτίου και συνθήκες οδοστρώματος έπρεπε να ληφθούν υπόψη. Εξαιρετική στιβαρότητα και πρόσφυση από τη μια, και μέγιστη χιλιομετρική απόδοση από την άλλη ήταν το ζητούμενο. Ώστε η νέα Generation 5 των ελαστικών Continental να είναι ένας αξιόπιστος συνεργάτης σε όλη τη ζωή του.

Mercedes-Benz eActros LongHaul Mercedes-Benz eActros LongHaul

Ο τομέας των μεταφορών και των logistics γνωρίζει μια άνευ προηγουμένου άνθηση, καθώς η συμπεριφορά των καταναλωτών αλλάζει και οι ηλεκτρονικές αγορές αναπτύσσονται ταχύτατα. Οι μεταφορές είναι ο μεγαλύτερος κλάδος διακίνησης αγαθών στην Ευρώπη. Οι σταθερές αλυσίδες εφοδιασμού είναι ζωτικής σημασίας. Οι οδικές μεταφορές αποκτούν ολοένα και μεγαλύτερη σημασία και τα οχήματα που εμπλέκονται στις μεταφορές εμπορευμάτων, ειδικότερα, πρέπει να επιδείξουν σημαντικές δυνατότητες και αντοχές.

Η νέα γενιά 5 της σειράς ελαστικών Conti Hybrid έχει σχεδιαστεί για να καλύψει τις ανάγκες των οδικών μεταφορών και των logistics. Διαφορετικές καταστάσεις φορτίου και διαφορετικές συνθήκες οδοστρώματος έπρεπε να ληφθούν υπόψη, επίσης το συχνό φρενάρισμα, η εκκίνηση, οι ελιγμοί. Τα νέα ελαστικά έπρεπε να σχεδιαστούν κατάλληλα, ώστε να ανταποκρίνονται σε διαφορετικές απαιτήσεις. Εξαιρετική στιβαρότητα και πρόσφυση από τη μια, και μέγιστη χιλιομετρική απόδοση από την άλλη ήταν το ζητούμενο.

Ο Hinnerk Kaiser, επικεφαλής ανάπτυξης προϊόντων για Λεωφορεία και Φορτηγά στα ελαστικά στην Continental, σε συνέντευξη που έδωσε, εξηγεί τις καινοτομίες και τις τεχνολογίες της νέας γενιάς 5 της σειράς ελαστικών Conti Hybrid.

PP-Continental-Gen5-KaiserΚύριε Kaiser, τι ακριβώς διακρίνει τη σειρά Conti Hybrid GEN5 από την GEN3; Πού είναι το άλμα στην ανάπτυξη;

«Αρχικά, είναι σημαντικό να πούμε ότι το Conti Hybrid GEN5 είναι μια εντελώς νέα σειρά προϊόντων. Στη φάση της ανάπτυξης αντιμετωπίσαμε όλους τους βασικούς παράγοντες για ένα ελαστικό. Για παράδειγμα, το πέλμα επανασχεδιάστηκε, το περίβλημα βελτιστοποιήθηκε, αναπτύχθηκε μια νέα σύνθεση πέλματος και η διάταξη του πλευρικού τοιχώματος επανεξετάστηκε για άλλη μια φορά. Η σαφής εστίαση ήταν στην αύξηση της χιλιομετρικής απόδοσης, ενώ παράλληλα βελτιώθηκε ελαφρώς η αντίσταση κύλισης».

«Όχι, δεν υπάρχει –για πολιτιστικούς λόγους. Στην Κίνα το 4 θεωρείται άτυχος αριθμός, οπότε αποφασίσαμε να παρακάμψουμε το GEN4, παρόλο που η νέα γενιά ελαστικών δεν θα πωλείται στην Κίνα. Αυτός είναι επίσης ένας κανόνας που εφαρμόζουμε για άλλα τμήματα προϊόντων. Είναι μια πολιτική της Continental Tires να μην λανσάρει ποτέ μια γενιά προϊόντων που περιλαμβάνει τον αριθμό 4».

Ποιες νέες τεχνολογίες χρησιμοποιήθηκαν στο GEN5;

«Έχουμε ενσωματώσει νέα στοιχεία στο πέλμα στον άξονα διεύθυνσης. Για παράδειγμα, έχουμε προσθέσει τρισδιάστατες εγκοπές πλήρους πλάτους και δημιουργήσαμε ένα νέο καινοτόμο σχέδιο επιφάνειας. Μπορέσαμε επίσης να επιτύχουμε μια ισορροπημένη κατανομή της ακαμψίας των πλευρών.

Στον άξονα κίνησης έχουμε αναπτύξει ένα νέο και πολύ στιβαρό πέλμα, και επίσης τρισδιάστατες εγκοπές πλήρους πλάτους. Επιπρόσθετα, οι μηχανικοί μας έχουν βελτιστοποιήσει την κατανομή του αρνητικού πέλματος. Επιπλέον, έχουν ενσωματωθεί ειδικοί εκτοξευτήρες πέτρας και έχει σχεδιαστεί ένα ευρύτερο πέλμα.

PP-Continental-Gen5-hd5Τα νέα πέλματα, τα οποία αποτελούνται από σύνθετες πολυεπίπεδες ενώσεις, αυξάνουν τόσο την χιλιομετρική απόδοση όσο και τη στιβαρότητα των ελαστικών. Ταυτόχρονα, βελτιστοποιούν την αντίσταση κύλισης και εξασφαλίζουν ομοιόμορφη φθορά πέλματος. Το αποτέλεσμα είναι χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου και λιγότερες εκπομπές CO2.

Στον άξονα διεύθυνσης, το περίβλημα της ζώνης 0° σε μορφή 315/70 R22.5 παρέχει βελτιστοποιημένη κατανομή πίεσης εδάφους κάτω από ποικίλες συνθήκες φορτίου. Αυτό δίνει στο Conti Hybrid HS5 πρόσθετη σταθερότητα, ομοιόμορφη φθορά πέλματος και εξαιρετική δυνατότητα αναγόμωσης».

Τι κάνει τη νέα γενιά ελαστικών κατάλληλη για εναλλακτικά συστήματα μετάδοσης κίνησης;

«Ουσιαστικά, τα υψηλότερα επίπεδα ροπής, όπως συνηθίζεται στα ηλεκτρικά οχήματα, αυξάνουν τη φθορά των υλικών. Η νέα ανάπτυξη του ContiHybrid παρέχει μια καλή λύση από αυτή την άποψη, απλά και μόνο με την αύξηση της χιλιομετρικής απόδοσης κατά 20%. Και η επιτυχία μας στη μείωση της αντίστασης κύλισης του Conti Hybrid GEN5 σε νέο επίπεδο έχει για άλλη μια φορά θετική επίδραση στην κατανάλωση ενέργειας, φυσικά, τόσο για τα συμβατικά οχήματα όσο και για εκείνα με εναλλακτικά συστήματα κίνησης».

Ήταν η βιωσιμότητα παράγοντας για την ανάπτυξη της νέας γενιάς ελαστικών;

«Περιττό να πούμε ότι έχουμε ήδη πραγματοποιήσει εργασίες έρευνας και ανάπτυξης σε αυτόν τον τομέα εδώ και πολύ καιρό. Η Generation 5 είναι ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα. Με τα ελαστικά μας τελευταίας γενιάς μπορέσαμε να αυξήσουμε τη χιλιομετρική απόδοση, ενώ ταυτόχρονα μειώσαμε την αντίσταση κύλισης –και όλα αυτά με συγκρίσιμη χρήση υλικού στο πέλμα του νέου ελαστικού. Εστιάσαμε επίσης στην αναγόμωση κατά τη διάρκεια της διαδικασίας ανάπτυξης και δημιουργήσαμε περιβλήματα με εξαιρετική δυνατότητα αναγομώσεως. Και, φυσικά, η έως και 20 τοις εκατό μεγαλύτερη χιλιομετρική απόδοση βοηθά τους πελάτες μας να επιτύχουν υψηλή απόδοση του στόλου και επομένως προάγει τη βιώσιμη διαχείριση του στόλου».

continetal_spain (3)Πώς ταιριάζουν αυτά τα ελαστικά στο χαρτοφυλάκιο προϊόντων Continental;

«Η ανάπτυξη των ελαστικών Conti Hybrid GEN5 είναι ένα λογικό και σημαντικό βήμα στο χαρτοφυλάκιό μας. Οι απαιτήσεις των πελατών μας στον τομέα των μεταφορών και των logistics ποικίλλουν και αλλάζουν συνεχώς, ειδικά στις καθημερινές λειτουργίες σε περιφερειακούς αυτοκινητόδρομους, με τμήμα οδών μεγάλων αποστάσεων. Το συχνό φρενάρισμα, η εκκίνηση και οι ελιγμοί θέτουν αυστηρές απαιτήσεις στα ελαστικά – με διαφορετικές καταστάσεις φορτίου και διαφορετικές συνθήκες οδοστρώματος, που πρέπει να ληφθούν υπόψη. Έχουμε αναπτύξει τη νέα γενιά ελαστικών ειδικά για αυτόν τον τύπο χρήσης. Και ως εκ τούτου, ανταποκρίνονται στις ατομικές απαιτήσεις των πελατών.

Τα ελαστικά έχουν σχεδιαστεί κατάλληλα, για να ανταποκρίνονται σε αυτές τις διαφορετικές απαιτήσεις και προσφέρουν μέγιστη χιλιομετρική απόδοση, εξαιρετική στιβαρότητα και εξαιρετική πρόσφυση. Εστιάζουμε στη χαμηλή αντίσταση κύλισης και συνεπώς στη μείωση του κόστους καυσίμων του στόλου στις περιφερειακές μεταφορές. Στόχος μας είναι πάντα να μειώνουμε το συνολικό κόστος οδήγησης των στόλων των πελατών μας. Αυτός ο στόχος καθοδηγεί την προσέγγισή μας: Χαμηλότερο συνολικό κόστος οδήγησης. Οι έξυπνες λύσεις μας διαχείρισης ελαστικών, όπως οι λύσεις ContiConnect 2.0 και Conti360° Fleet Solutions παίζουν βασικό ρόλο εδώ».

Nέο VanContact A/S Ultra: αυξημένη χιλιομετρική απόδοση, χαμηλή αντίσταση κύλισης, υψηλή ανθεκτικότητα

Με το νέο VanContact A/S Ultra, η Continental επιτυγχάνει τη βιωσιμότητα και στα ελαστικά για φορτηγά παράδοσης, χωρίς κανέναν συμβιβασμό όσον αφορά την ασφάλεια. Το νέο μοντέλο παράγεται σε διαστάσεις διαμέτρου 15, 16 και 17 ιντσών και μπορεί να τοποθετηθεί σε οχήματα που χρησιμοποιούνται από εταιρείες εμπορίου και για υπηρεσίες παράδοσης όπως τα Mercedes Sprinter, VW Crafter και Fiat Ducato, καθώς και σε μικρότερα φορτηγά όπως Mercedes V-Class ή VW T6.

Η αστική επέκταση, η γενική τάση προς την ηλεκτροκίνηση και στον κλάδο των μεταφορών και η αύξηση των παραδόσεων στις πόλεις, από πόρτα σε πόρτα, έχουν αλλάξει σημαντικά τις συνήθειες και τις απαιτήσεις μετακίνησης. Τα οχήματα διανομής διανύουν μεγαλύτερες αποστάσεις όλο και πιο συχνά, στις απαιτητικές συνθήκες οδήγησης μέσα στην πόλη. Για να καλύψει αυτές τις νέες ανάγκες, η Continental ανέπτυξε ελαστικά στιβαρά και ανθεκτικά, που προσφέρουν την ασφάλεια και την αντίσταση κύλισης των premium προϊόντων.

Πρεμιέρα για τη νέα γενιά του FUSO CanterΓια να επιτύχουν αυτό το υψηλό επίπεδο προόδου στις ιδιότητες των ελαστικών, οι μηχανικοί της Continental ανέπτυξαν μια νέα σύνθεση καουτσούκ, προφίλ και πλευρικού τοιχώματος. Προστέθηκαν νέα υλικά πλήρωσης στο μείγμα καουτσούκ, που μειώνουν την αντίσταση κύλισης –ένας σημαντικός παράγοντας για χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές CO2. Ταυτόχρονα, τα λειτουργικά πολυμερή σε αυτή τη νέα ένωση παρέχουν μεγάλες χιλιομετρικές αποστάσεις τόσο το καλοκαίρι όσο και τον χειμώνα.

Οι «χιονοπαγίδες» –μικρές ράβδοι στα αυλάκια του πέλματος– συγκρατούν το χιόνι, σταθεροποιούν το προφίλ και συμβάλλουν στον ακριβή χειρισμό του οχήματος και στη μεγάλη χιλιομετρική απόδοση. Η έξυπνη τρισδιάστατη εγκοπή αναπτύχθηκε για να επιτυγχάνει καλή πρόσφυση κατά την οδήγηση σε χιόνι και σε βρεγμένο οδόστρωμα, μια ειδική σχεδίαση που σταθεροποιεί τα μπλοκ του πέλματος, παρέχοντας έτσι μικρές αποστάσεις φρεναρίσματος. Κατά τη χειμερινή λειτουργία, αυτός ο σχεδιασμός επιτρέπει στην εγκοπή να ανοίγει διάπλατα κατά την κύλιση στην περιοχή επαφής με το έδαφος, δημιουργώντας έτσι υψηλή πρόσφυση στο χιόνι μέσω των άκρων της εγκοπής.

continetal_spain (2)Τα van που λειτουργούν σε αστικές περιοχές δύσκολα μπορούν να αποφύγουν τη σκληρή επαφή των ελαστικών με τα κράσπεδα του δρόμου. Για να διασφαλιστεί ότι το πλευρικό τοίχωμα είναι στιβαρό και ανθεκτικό σε τέτοιες δύσκολες συνθήκες, εφαρμόστηκαν ραβδώσεις γύρω από ολόκληρο το πλευρικό τοίχωμα. Το «σχέδιο τούβλου» του προστατεύει το πλευρικό τοίχωμα από ζημιές και έτσι συμβάλλει στο να γίνει το ελαστικό εξαιρετικά στιβαρό.

Οι μηχανικοί της Continental έχουν επίσης αναπτύξει έναν νέο, σαφώς ορατό, δείκτη βάθους πέλματος για το νέο VanContact A/S Ultra. Τέσσερις ομάδες ψηφίων που κατανέμονται στην περιφέρεια του ελαστικού στα μπλοκ πέλματος υποδεικνύουν το υπόλοιπο βάθος πέλματος μεταξύ πέντε, τεσσάρων και τριών χιλιοστών.