Νέα επαγγελματικά Renault : Επίδειξη δύναμης!

Ηγέτιδα δύναμη στην αγορά επαγγελματικών οχημάτων, ο όμιλος Renault αποκαλύπτει τέσσερα νέα οχήματα, στο πλαίσιο μιας φιλόδοξης στρατηγικής που στοχεύει στην επέκταση σε νέες αγορές.

banner-google-news

Το 2018 ήταν η καλύτερη χρονιά από πλευράς πωλήσεων, για τα ελαφρά επαγγελματικά της μάρκας, με αύξηση 34% σε σχέση με το προηγούμενο έτος. Πουλήθηκαν παγκοσμίως 118.176 Master, 97.422 Trafic και 152.853 Kangoo.

Η μάρκα ισχυροποιεί σταδιακά τη θέση της, όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και στην Λατινική Αμερική, στην περιοχή της Ασίας – Ειρηνικού, ακόμα και στην Ν. Κορέα. Επιβεβαιώνει τη φιλοδοξία της να γίνει, σε συνεργασία με τον συνασπισμό Renault-Nissan-Mitsubishi ο πρώτος παίκτης παγκοσμίως στα LCV’s με περισσότερα από 2,5 εκατ. πωλήσεις. Ο στόχος για την αγορά της Κίνας είναι να ξεκινήσει με επτά οχήματα μέχρι το 2022, τρία από τα οποία θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Στο τέλος του στρατηγικού αυτού πλάνου «Drive The Future» το 2022, η Renault θέλει μεταξύ άλλων να έχει αυξήσει τις πωλήσεις LCV κατά 40% και να παραμείνει ο ηγέτης στα ηλεκτρικά οχήματα προσφέροντας σχετικές εκδόσεις σε όλα τα μοντέλα της.

2019 - Gamme Véhicules Utilitaires Renault

Εν τω μεταξύ κατά την παρουσίαση του στρατηγικού πλάνου και των νέων μοντέλων, «βγήκαν» και ειδήσεις που αφορούν τις άλλες δύο μάρκες της σύμπραξης, τις Nissan και Mitsubishi. Η πρώτη θα αποκτήσει το δικό της «Kangoo» με την ονομασία NV250 το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault, στην περιοχή Maubeuge της Γαλλίας. Ενώ η Mitsubishi θα αποκτήσει εκπρόσωπο σε μια νέα για αυτή κατηγορία καθώς το λογότυπό της θα φορέσει ένα βαν βασισμένο στην πλατφόρμα του Trafic, το οποίο θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Renault στην περιοχή Sandouville.

Μέσα στη χρονιά που διανύουμε, η ανανέωση της γκάμας ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων Renault αναμένεται να ενισχύσει ακόμα περισσότερο τις προσπάθειες του κατασκευαστή να ανταποκριθεί στις προσδοκίες των πελατών του. Τα νέα Master, Trafic και Alaskan που θα τεθούν σταδιακά στη διάθεση του κοινού αποκτούν ακόμα περισσότερο κοινή σχεδιαστική ταυτότητα ενώ η νέα γενιά Kangoo που θα λανσαριστεί εντός του 2020 θα δανειστεί αρκετά στοιχεία από το πρωτότυπο Kangoo Z.E.

Renault Trafic

Το ανανεωμένο ελαφρύ φορτηγό αποκτά ακόμα πιο ενδιαφέρουσα εξωτερική σχεδίαση, μια εκλεπτυσμένη καμπίνα, νέους κινητήρες και αυτόματο κιβώτιο EDC6. Θα διατεθεί φυσικά και στις επιβατικές εκδόσεις Combi, Bus και SpaceClass. Χαρακτηριστικότερα στοιχεία της εμφάνισής του είναι τα όμορφα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED και η μεγάλη μάσκα που δεσπόζει στο κέντρο της εμπρόσθιας όψης.

2019 - Nouveau Renault TRAFIC

Στην καμπίνα επιβατών, από τα «ζεστά» υφάσματα επενδύσεων, τις «πινελιές» χρωμίου σε διάφορα σημεία μέχρι και την τελευταία σχεδιαστική λεπτομέρεια, τα πάντα είναι φτιαγμένα για να βελτιώνουν την εμπειρία του οδηγού και των επιβατών. Το πανέμορφο ταμπλό και η διαμόρφωση του χώρου συνθέτουν ένα κινητό γραφείο, προς όφελος της αποδοτικότητας του χρήστη. Ενενήντα λίτρα μικρών και μεγάλων αποθηκευτικών σημείων, καίρια τοποθετημένα στην καμπίνα απογειώνουν την εργονομία και ένα σύστημα πολυμέσων Medianav 4, με οθόνη αφής 7 ιντσών προσφέρεται από τον κατασκευαστή για την υποστήριξη των αναγκών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας.

2019 - Nouveau Renault TRAFIC

Ένας νέος, ευρυγώνιος εξωτερικός καθρέπτης στην πλευρά του συνοδηγού μειώνει κατά πολύ τα «τυφλά» σημεία ενώ βοήθεια στο έργο του οδηγού προσφέρουν οι αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός και πίσω καθώς και ένα νέο σύστημα υποβοήθησης μεταφοράς τρέιλερ.

2019 - Nouveau Renault Trafic SpaceClass

Νέα στοιχεία υπάρχουν και στο χώρο φόρτωσης, η χωρητικότητα του οποίου κυμαίνεται από τα 3,2 έως τα 8,6 κ.μ. ανάλογα την έκδοση αμαξώματος. Ο κατασκευαστής έχει τοποθετήσει σύστημα φωτισμού LED για καλύτερες συνθήκες εργασίας καθώς και μια νέα επένδυση πατώματος από πολυπροπυλένιο για μεγαλύτερη ανθεκτικότητα στη σκληρή χρήση και στο χρόνο καθώς και μεγαλύτερη ευκολία καθαρισμού.

2019 - Nouveau Renault TRAFIC

Μια νέα γκάμα τριών 2λιτρων κινητήρων που πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 6d-TEMP (με SCR) είναι διαθέσιμη για τον εφοδιασμό των εκδόσεων Trafic. Όλοι, φέρουν τεχνολογία υπερυμπιεστή μεταβαλλόμενης γεωμετρίας και αποδίδουν από 120 έως 170 ίππους, με μέγιστη ροπή τα 380 Nm.

2019 - Nouveau Renault TRAFIC

Renault Alaskan

Με νέα χαρακτηριστικά που το καθιστούν ακόμα πιο ανθεκτικό και ασφαλές καθώς και με πιο  «μυώδη» σχεδιαστικό χαρακτήρα, το γαλλικό pick up δέχεται το πρώτο του facelift, δύο μόλις χρόνια μετά το λανσάρισμά του. Τα πρώτα ανανεωμένα Alaskan αναμένεται να μπουν στην αγορά από το Φθινόπωρο του 2019 φέρνοντας καταρχήν νέες επιλογές σε κινητήρες. Η νέα γενιά Blue dCi της Renault με τεχνολογία διπλού υπερσυμπιεστή και σύστημα SCR (με AdBlue) για την κάλυψη των προδιαγραφών ρύπων θα βρει τη θέση της κάτω από το καπό του pick up. Οι δύο διαθέσιμες εκδόσεις των 160 και 190 ίππων, με αυξημένη ροπή στα 425 και 450 Nm αντίστοιχα θα συνδυάζονται στη γραμμή κίνησης με ένα μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων ή με μια αυτόματη μετάδοση επτά σχέσεων.

2019 - Nouveau Renault ALASKAN

Χάρη στη νέα ανάρτηση 5 συνδέσμων, το ωφέλιμο φορτίο του Alaskan αυξάνεται (έως και κατά 146 κιλά ανάλογα την έκδοση) στους 1,1 τόνους. Βελτιώσεις υπάρχουν και στο σύστημα πέδησης, με την τοποθέτηση δίσκων στους πίσω τροχούς αλλά και τη διάθεση ενός αυτόματου συστήματος πέδησης έκτακτης ανάγκης.

Τέλος, υπάρχουν νέοι τροχοί 17 και 18 ιντσών, μια νέα κάμερα παρκαρίσματος 360ο καθώς και βελτιώσεις στα συστήματα Hill Descent Control και Hill Start Assist.

Renault Kangoo Z.E. Concept

Είναι αναμφισβήτητα το όχημα που παρουσιάζει το μεγαλύτερο ενδιαφέρον σε ότι αφορά τις πρόσφατες ανακοινώσεις της Renault. Πρόκειται για ένα αμιγώς ηλεκτροκίνητο όχημα που αποτελεί προάγγελο της επόμενης γενιά Kangoo που θα δούμε επίσημα μέσα στο 2020. Εκτός από την εντυπωσιακή του εμφάνιση και τη νέα τεχνολογία φωτισμού που φέρει, ο κατασκευαστής δεν έχει κάνει γνωστά περισσότερα τεχνικά στοιχεία, κυρίως γιατί το νέο Kangoo βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο στάδιο της εξέλιξης.

2019 - Show-car Kangoo Z.E. Concept

Renault Master

Με «φρέσκια» αισθητική στην εμπρόσθια όψη, νέο εσωτερικό, νέους κινητήρες και νέα συστήματα υποστήριξης του οδηγού το δημοφιλές Master επανατοποθετείται στην αγορά. Η Renault Trucks, προκειμένου να σηματοδοτήσει αυτό το λανσάρισμα εισάγει την ειδική έκδοση εξοπλισμού Red EDITION την οποία θα διαθέσει με όλες τις πετρελαιοκίνητες εκδόσεις αλλά και στη σειρά ηλεκτρικών οχημάτων Master.

2019 - Nouveau Renault MASTER

Εξωτερικά, τολμηρές σχεδιαστικές παρεμβάσεις στη μεγάλη μάσκα, στα φωτιστικά σώματα και στο καπό έχουν συνθέσει ένα εξαιρετικά σύγχρονο και ενδιαφέρον αισθητικά αποτέλεσμα. Η πλήρως ανανεωμένη καμπίνα διαθέτει ανασχεδιασμένο ταμπλό, νέο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και πλήθος αποθηκευτικών χώρων με καλή εργονομία. Στα νέα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού περιλαμβάνονται το ενεργό φρενάρισμα, η αντιμετώπιση πλευρικών ανέμων, η κάμερα οπισθοπορείας, η προειδοποίηση τυφλών σημείων και η υποστήριξη στάθμευσης.

2019 - Nouveau Renault MASTER

Έξι νέοι κινητήρες τεχνολογίας Euro 6d με απόδοση ισχύος από 130 έως 180 ίππους καθώς και ένας ηλεκτροκινητήρας 57 kW θα εφοδιάζουν τη γκάμα εκδόσεων του νέου Master. Όλοι οι πετρελαιοκινητήρες dCi χωρητικότητας 2,3 λίτρων φέρουν τεχνολογία Twin-Turbo συνδυάζοντας ροπή στις χαμηλές στροφές και μεγάλη ισχύ για βέλτιστη απόδοση, μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και περιορισμό των εκπομπών CO2 σε χαμηλά επίπεδα.

2019 - Nouveau Renault MASTER

Η έκδοση Red EDITION μπορεί να παραγγελθεί σε όλους τους τύπους αμαξώματος (βαν, καμπίνα-πλαίσιο, καμπίνα-πλατφόρμα) και συνδυάζεται με τον κινητήρα των 150 ίππων και 385 Nm ροπής. Εξωτερικά φέρει μια ξεχωριστή, χρωμιωμένη μάσκα και προβολείς LED ενώ εσωτερικά υπάρχουν ένθετα χρωμίου στους αεραγωγούς καθώς και ιδιαίτερες επενδύσεις καθισμάτων από ύφασμα ανθρακονήματος. Στο Master Red EDITION θα βρείτε επίσης ένα «κρυφό» συρτάρι εργασίας ή χαλάρωσης, έναν ασύρματο φορτιστή smartphone, αυτόματο κλιματισμό αλλά και αυτόματη ενεργοποίηση προβολέων και υαλοκαθαριστήρων.

2019 - Nouveau Renault MASTER

Ένα σύστημα πολυμέσων Medianav 4, με οθόνη αφής 7 ιντσών προσφέρεται από τον κατασκευαστή για την υποστήριξη των αναγκών επικοινωνίας και ψυχαγωγίας.

Στο χώρο φόρτωσης των εκδόσεων κλούβας, ο κατασκευαστής έχει προβλέψει νέο σύστημα φωτισμού LED καθώς και νέες, εργονομικές χειρολαβές για την εύκολη πρόσβαση.

2019 - Nouveau Renault MASTER

Η αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση της ανανεωμένης γενιάς ονομάζεται Master Z.E., προορίζεται για αστικές διανομές και μπορεί να εξασφαλίσει από 80 έως 120 χιλιόμετρα αυτονομίας, με μέγιστη ταχύτητα τα 100 χλμ./ώρα. Ο ηλεκτροκινητήρας των 57 kW κατασκευάζεται στη Γαλλία και έχει δοκιμαστεί ήδη στο Kangoo Z.E. Οι μπαταρίες ιόντων λιθίου χωρητικότητας 33 KWH διαθέτουν προηγμένο σύστημα ηλεκτρονικής διαχείρισης και φορτίζονται πλήρως μέσα σε μόνο έξι ώρες. Το ηλεκτρικό Master Z.E. θα διατεθεί σε έξι παραλλαγές αμαξώματος, σε τρία μήκη, δύο ύψη, σε κλούβες χωρητικότητας έως 13 κ.μ. και δύο καμπίνες-πλατφόρμες.

EZ-FLEX

Οι υπηρεσίες «last mile» αποτελούν μία από τις μεγαλύτερες ευκαιρίες ανάπτυξης του κλάδου των επαγγελματικών μεταφορών, καθώς το ηλεκτρονικό εμπόριο (e-commerce) εξελίσσεται ραγδαία, οι έμποροι επιδιώκουν να περιορίσουν τα κόστη διανομής και οι πόλεις εξακολουθούν να αναζητούν νέους τρόπους για τη διαχείριση της αυξανόμενης κίνησης στους δρόμους. Ως κατασκευαστής ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCVs) για σχεδόν 120 χρόνια και ως ηγέτης στην ευρωπαϊκή αγορά των ηλεκτρικών LCVs, η Renault θέλει να διαμορφώσει και να εξελίξει τόσο τις υπηρεσίες διανομής όσο και τους τρόπους με τους οποίους μετακινούνται τα αγαθά.

2019 - Renault EZ-FLEX

Ο όγκος των μεταφερόμενων εμπορευμάτων αναμένεται να τετραπλασιαστεί μέχρι το 2050. Στο πλαίσιο αυτό και μετά την πρόσφατη αποκάλυψη του πρωτότυπου EZ-PRO, η Renault συνεχίζει να ερευνά λύσεις για τις μελλοντικές μεταφορές αστικών διανομών του «τελευταίου μιλίου», αυτή τη φορά με το συμπαγές, ευέλικτο και ηλεκτρικό EZ-FLEX. Σχεδιάστηκε για να προσφέρει βιώσιμη κινητικότητα και αποδοτικότητα στις αστικές περιοχές. Καθώς προσεγγίζει εντελώς διαφορετικά το θέμα των αστικών διανομών είναι προγραμματισμένο να χρησιμοποιηθεί από διάφορους επαγγελματίες σε όλη την Ευρώπη προκειμένου να συλλεχθούν χρήσιμες πληροφορίες που συνδέονται με την καθημερινή παράδοση προϊόντων. Οι σχετικές δοκιμές αναμένεται να διαρκέσουν περίπου δύο χρόνια. Το όχημα είναι εξοπλισμένο με αισθητήρες για την καλύτερη κατανόηση των χρήσεων και οι επαγγελματίες θα εμπλουτίσουν τα δεδομένα αυτά με τα σχόλιά τους κατά τη διάρκεια του πειράματος. Θα συλλέγονται διαφορετικοί τύποι δεδομένων όπως η γεωγραφική θέση, η χιλιομετρική απόσταση, η εμβέλεια, η χρήση ανοιγμάτων, η ταχύτητα και οι στάσεις. Αυτά τα δεδομένα θα μεταφέρονται έπειτα μέσω του συνδεδεμένου συστήματος του οχήματος είτε σε πραγματικό χρόνο είτε μία φορά την ημέρα για να κατανοήσουν την πραγματικότητα της καθημερινής χρήσεις. Η ανάλυση των δεδομένων, η οποία θα συμπληρωθεί από τα σχόλια των επαγγελματιών, θα επιτρέψει στη Renault να σχεδιάσει οχήματα που είναι καλύτερα προσαρμοσμένα στις εξελίξεις στην αστική εφοδιαστική αλυσίδα.

2019 - Renault EZ-FLEX

Με μήκος 3,86 μέτρα, πλάτος 1,65 μέτρα και ύψος 1,88 μέτρα το EZ-FLEX είναι αρκετά συμπαγές και ευέλικτο ενώ ταυτόχρονα εξασφαλίζει έναν κορυφαίο όγκο φόρτωσης 3,0 κ.μ. Η καινοτόμος σχεδίαση της καμπίνας επιτρέπει την άνεση πρόσβαση στον οδηγό ενώ μια κεντρικά τοποθετημένη οθόνη δίνει απλοποιεί την διαδικασία πληροφόρησης και προάγει την εργονομία. Στο πίσω μέρος, το ύψος του πατώματος φόρτωσης βρίσκεται μόλις 760 χιλ. πάνω από το έδαφος, τη στιγμή που η σχεδίαση του αμαξώματος επιτρέπει μια ποικιλία διαμορφώσεων του πίσω χώρου και των ανοιγμάτων πρόσβασης σε αυτόν, προσαρμοσμένες στις ανάγκες του εκάστοτε επαγγελματία.

2019 - Renault EZ-FLEX

Όντας ηλεκτροκίνητο, το EZ-FLEX μπορεί να προσεγγίσει το εμπορικό κέντρο των μεγαλουπόλεων εξασφαλίζοντας έως και 150 χιλιόμετρα αυτονομίας.

2019 - Renault EZ-FLEX