MAN Lion’s City G: Κορυφαία απόδοση με φυσικό αέριο!

Ισχυρό, αποτελεσματικό, αθόρυβο και φιλικό προς το περιβάλλον. Έτσι χαρακτηρίζεται το αστικό λεωφορείο φυσικού αερίου της MAN Truck & Bus, που αποτελεί την εναλλακτική λύση για το ντίζελ. Η προηγμένη τεχνολογία εναλλακτικής κίνησης αυτών των λεωφορείων, τα καθιστά εξαιρετικά δημοφιλή και χρησιμοποιούνται σε έναν αυξανόμενο αριθμό πόλεων σε όλη την Ευρώπη. Οι περισσότεροι πελάτες επιλέγουν τον συνδυασμό κινητήρα αερίου και MAN EfficientHybrid, που κάνει τα αστικά λεωφορεία ακόμα πιο αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον στη λειτουργία τους.

banner-google-news

Η κίνηση στις πόλεις αυξάνεται. Ταυτόχρονα, υπάρχει μια αυξανόμενη επιθυμία για πιο «πράσινες» και καθαρότερες πόλεις. «Οι προκλήσεις για τους φορείς εκμετάλλευσης αυξάνονται και απαιτούν νέες, βιώσιμες ιδέες κινητικότητας. Αυτό που χρειάζεται είναι καινοτόμες λύσεις. Είμαστε πεπεισμένοι ότι τα αστικά λεωφορεία που κινούνται με κινητήρες φυσικού αερίου ή βιοαερίου μπορούν να συνεισφέρουν εξαιρετικά σημαντικά στις φιλικές προς το περιβάλλον δημόσιες συγκοινωνίες», λέει ο Rudi Kuchta, Επικεφαλής του Business Unit Bus της MAN Truck & Bus. Και προσθέτει: «Καθώς προχωράμε προς χαμηλότερες εκπομπές ρύπων στα κέντρα των πόλεων, η αποτελεσματική οδήγηση με χρήση εναλλακτικών καυσίμων θα είναι τεράστια. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η τεχνολογία φυσικού αερίου αποτελεί σημαντικό μέρος του χαρτοφυλακίου εναλλακτικών οχημάτων της MAN στον τομέα των αστικών λεωφορείων εδώ και πολλά χρόνια».

MAN LionsCity G (10)

Οι τρέχουσες παραγγελίες δείχνουν ξεκάθαρα ότι η τεχνολογία είναι δημοφιλής στις εταιρείες μεταφορών. Η παράδοση συνολικά 100 μεμονωμένων λεωφορείων MAN Lion’s City με φυσικό αέριο για τις δημόσιες συγκοινωνίες στο Παρίσι βρίσκεται σε πλήρη εξέλιξη. Εκτός από το MAN Lion’s City με κίνηση φυσικού αερίου, η παριζιάνικη εταιρεία δημόσιων μεταφορών Régie autonome des transports Parisiens (RATP) χρησιμοποιεί επίσης αστικά λεωφορεία με κίνηση ντίζελ και υβριδικό.

BANNER man NEWS BRAND_728X90-02(9)

Ο μεταφορέας χρησιμοποιεί έτσι μια σειρά από τους διαθέσιμους τύπους κίνησης και τα μήκη του επιτυχημένου μοντέλου για να μεταφέρει τους επιβάτες του αξιόπιστα, με τρόπο φιλικό προς το περιβάλλον και με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. «Το γεγονός ότι η εταιρεία μεταφορών του Παρισιού επέλεξε για άλλη μια φορά οχήματα MAN με κίνηση φυσικού αερίου καταδεικνύει ξεκάθαρα πόσο ικανοποιημένος είναι η RATP με τα λεωφορεία φυσικού αερίου μας ειδικότερα και με τα αστικά λεωφορεία μας συνολικά. Σχεδόν το ένα τέταρτο του παρισινού στόλου αποτελείται από υπερσύγχρονα λεωφορεία MAN, περισσότερα από 1.000 οχήματα συνολικά», αναφέρει ο Kuchta.

MAN LionsCity G (3)

Εκτός από τη γαλλική πρωτεύουσα, ο τοπικός πάροχος μεταφορών VWG Oldenburg έφερε πρόσφατα 15 νέα MAN Lion’s City 12 G με MAN EfficientHybrid σε λειτουργία στην πόλη τους. Ο πάροχος αστικών μεταφορών στη Βόρεια Γερμανία είναι ένας από τους πρωτοπόρους στην τεχνολογία φυσικού αερίου και έχει δεσμευτεί για βιώσιμη κινητικότητα. Πριν από τέσσερα χρόνια, η VWG Oldenburg μετέτρεψε ολόκληρο τον στόλο της από 112 λεωφορεία προγραμματισμένης υπηρεσίας σε φυσικού αερίου – συμπεριλαμβανομένου ενός μεγάλου αριθμού μοντέλων City G της MAN Lion. Το βιολογικό φυσικό αέριο, το οποίο παράγεται από υπολειμματική φυτική ύλη, χρησιμοποιείται από το 2013. Αυτά τα εργοστάσια αφαιρούν την ίδια ποσότητα CO2 από τον αέρα κατά την ανάπτυξή τους με εκείνη που εκπέμπεται κατά την καύση στον κινητήρα. Έτσι, συνολικά ο στόλος της VWG στο Όλντενμπουργκ είναι σχεδόν ουδέτερος για το CO2, εξοικονομώντας περίπου 9.500 τόνους αερίων θερμοκηπίου ετησίως.

MAN LionsCity G (1)

Οι εκδόσεις φυσικού αερίου του MAN Lion’s City χρησιμοποιούνται επίσης στις δημόσιες συγκοινωνίες σε πολλές άλλες πόλεις σε όλη την Ευρώπη. Με το λανσάρισμα της νέας γενιάς αστικών λεωφορείων, είναι πλέον διαθέσιμα με την καινοτόμο σειρά κινητήρων E18: «Έχουμε βάλει την τεχνογνωσία μας δεκαετιών στην ανάπτυξη ενός εντελώς νέου κινητήρα αερίου, ο οποίος είναι εξαιρετικά αποδοτικός και έχει εξαιρετικά χαμηλή εκπομπές καυσαερίων. Όταν ο κινητήρας E18 συνδυάζεται με τη μονάδα MAN EfficientHybrid, μπορεί να λειτουργήσει ακόμα πιο οικονομικά», εξηγεί ο Rudi Kuchta. Και προσθέτει: «Ως ηγέτης της αγοράς και της τεχνολογίας στον τομέα των αστικών λεωφορείων με φυσικό αέριο στην Ευρώπη, δεσμευόμαστε να κάνουμε συνεχείς προόδους βελτιώνοντας συνεχώς τις υπάρχουσες τεχνολογίες ή λανσάροντας νέες. Το γεγονός ότι η MAN είναι η μόνη εταιρεία που προσφέρει λεωφορεία με κινητήρες αερίου σε συνδυασμό με υβριδική τεχνολογία αποδεικνύει ότι αυτή η δέσμευση αποδίδει». Οι πελάτες των μέσων μαζικής μεταφοράς είναι επίσης εντυπωσιασμένοι: Πάνω από το 90% όλων των αστικών λεωφορείων MAN από την τελευταία γενιά που θα παραδοθούν μέχρι και το επόμενο διάστημα είναι εξοπλισμένα με τεχνολογία EfficientHybrid, ειδικά όταν πρόκειται για το νέο Lion’s City G.

Το MAN EfficientHybrid μειώνει τόσο την κατανάλωση καυσίμου όσο και τις εκπομπές ρύπων λόγω της τυπικής λειτουργίας stop-start και της έξυπνης διαχείρισης ενέργειας. Η διαχείριση ενέργειας της μονάδας EfficientHybrid χρησιμοποιεί την ενέργεια που αποθηκεύεται στα UltraCaps – που παράγεται με ανάκτηση κατά το φρενάρισμα – για να τροφοδοτήσει το ηλεκτρικό σύστημα του οχήματος. Καθώς η αποθηκευμένη ηλεκτρική ενέργεια είναι επίσης διαθέσιμη κατά την οδήγηση, ο κινητήρας φυσικού αερίου παράγει λιγότερη ενέργεια, μειώνοντας περαιτέρω την κατανάλωση καυσίμου. Η νέα σειρά κινητήρων E18 μπορεί να λειτουργήσει με όλες τις γνωστές ποιότητες αερίου από το δίκτυο φυσικού αερίου και με επεξεργασμένο βιοαέριο. Όταν συνδυάζονται με την προηγμένη τεχνολογία MAN EfficientHybrid, οι πόλεις αποκτούν ένα φιλικό προς το περιβάλλον όχημα με μέγιστη απόδοση και μια περαιτέρω προοδευτική λύση για την αντιμετώπιση των τρεχουσών προκλήσεων στην αστική μετακίνηση.

MAN LionsCity G (4)