Irizar i8 : το καλύτερο Τουριστικό Λεωφορείο της Χρονιάς στην Ευρώπη

banner-google-news

Μία κριτική επιτροπή από συντάκτες του ειδικού Τύπου, οι οποίοι εκπροσωπούν μερικά από τα πιο έγκυρα περιοδικά της βιομηχανίας σε 22 Ευρωπαϊκές χώρες, απένειμε το βραβείο στο Irizar I8, για τα αμέτρητα προσόντα και την υψηλή προστιθέμενη αξία του.

Η διάκριση αυτή αναγνωρίζει το μεγάλο στρατηγικό άλμα που έχει πετύχει η Irizar τα τελευταία χρόνια, το οποίο την έχει φέρει μεταξύ των καλύτερων, ανεξάρτητων Ευρωπαίων κατασκευαστών (OEM).

Irizar-i8(1) (Medium)Το Irizar i8 είναι ένας έξυπνος συνδυασμός σχεδίασης και τεχνολογίας που προσφέρει εξαιρετική άνεση στον οδηγό, τον ξεναγό και τους επιβάτες, ενώ χαρίζει κύρος στους ιδιοκτήτες του. Επίσης είναι η υπέρτατη έκφραση ποιότητας, ασφάλειας, αποδοτικότητας, στιβαρότητας και αξιοπιστίας σε ένα κλάδο της αγοράς, όπου η ισχυρή του προσωπικότητα και η ελκυστική εμφάνιση ξεχωρίζουν.

Το Irizar i8, μαζί με άλλα λεωφορεία της οικογένειας, είναι ο πυλώνας πάνω στον οποίο η μάρκα χτίζει τις μελλοντικές προοπτικές της στον τομέα μεταφορών μεγάλων αποστάσεων και τουριστικών υπηρεσιών. Επομένως, επιβεβαιώνεται ότι η Irizar διαθέτει αυτή τη στιγμή την καλύτερη σειρά λεωφορείων στην Ευρώπη, όπως επιβεβαιώνουν οι πολυάριθμοι ιδιοκτήτες Irizar.

Οι εξαιρετικές επιδόσεις και απόκριση του οχήματος στις δοκιμές επιτάχυνσης και επιβράδυνσης του Euro Coach και στα test drive στον ανοιχτό δρόμο σε μία μικτή διαδρομή 30 km σε αυτοκινητόδρομο διπλής κατεύθυνσης και δευτερεύουσες οδούς χάρισαν στο Irizar i8 τη νίκη. Αξίζει να αναφερθεί ότι αυτή η πρώτη θέση έχει ακόμα μεγαλύτερη αξία, δεδομένου ότι το όχημα ήταν μία 3αξονική 14μετρη έκδοση, ενώ οι ανταγωνιστές της ήταν τρία 12μετρα 2αξονικά οχήματα, αισθητά ελαφρύτερα.


Irizar-i8(2) (Medium)Υπάρχουν όμως και άλλοι λόγοι που συνετέλεσαν στην επιτυχία του οχήματος. Είναι η εξωτερική και εσωτερική του σχεδίαση, το ασυναγώνιστο φρενάρισμα και ο κύκλος στροφής. Παράλληλα εντυπωσιάζει και η περιβαλλοντική συμβατότητά του λαμβάνοντας υπόψη τη μέγιστη χωρητικότητα του οχήματος, τη μειωμένη κατανάλωση ενέργειας και τα ελάχιστα επίπεδα θορύβων και κραδασμών, ακόμα και σε απότομες στροφές. Το ταμπλό είναι σημείο αναφοράς με τεχνολογία πολυπλεξίας (multiplexing) και HMI (Διεπαφή Ανθρώπου / Μηχανής) που προσφέρεται για πρώτη φορά. Σε ό,τι αφορά την ασφάλεια: Προβολείς FULL LED, πρωτοποριακά συστήματα όπως AEBS, LDW, TPTMS, ACC και DFT προσφέρονται προαιρετικά. Επιπλέον πληροί τις προδιαγραφές του Ευρωπαϊκού Πρωτοκόλλου R 66.02.» Ως προς το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας, λαμβάνοντας υπόψη την τιμή αγοράς, την απαξίωση και την αξία μεταπώλησης, την κατανάλωση και τις δαπάνες επισκευών και συντήρησης, το i8 αποτελεί σημείο αναφοράς.»

Υποψηφιότητες για το Βραβείο

Για πρώτη φορά στην ιστορία, η Σουηδία διοργάνωσε το διαγωνισμό Coach Euro Test. Συγκεκριμένα, στην πόλη του Lingkoping, 240 χλμ. νότια της Στοκχόλμης, πραγματοποιήθηκε η αξιολόγηση στην οποία συμμετείχαν έξι τουριστικά λεωφορεία: τα Irizar i8 integral, Iveco Bus Evadys, MercedesBenz Tourismo, Neoplan Tourliner, Scania Interlink HD και το διώροφο VDL Futura FDD2-141.