Ηλεκτρικά φορτηγά της Volvo δοκιμάστηκαν σε ακραίες χειμερινές καιρικές συνθήκες

banner-google-news

Η Volvo Trucks δοκίμασε τα ηλεκτρικά φορτηγά της κοντά στον Αρκτικό Κύκλο. Και το αποτέλεσμα ήταν να διατηρηθεί η απόδοση της μπαταρίας, με θερμοκρασία πολύ κάτω από το μηδέν.

Τι συμβαίνει σε ένα φορτηγό που λειτουργεί με μπαταρίες, όταν το θερμόμετρο δείχνει -25 °C και πνέουν δυνατοί άνεμοι; Για να το μάθουμε, η Volvo Trucks πραγματοποίησε χειμερινές δοκιμές στο βόρειο τμήμα της Σουηδίας.

Ένα απτό αποτέλεσμα των χειμερινών αυτών δοκιμών είναι μια νέα δυνατότητα που ονομάζεται Ready to Run. Αυτή η λειτουργία προετοιμάζει το φορτηγό για την εργάσιμη ημέρα, όταν χρειάζεται προθέρμανση ή εάν λειτουργεί σε πολύ ζεστό καιρό, ψύχοντας τις μπαταρίες και την καμπίνα του φορτηγού. Η βέλτιστη θερμοκρασία για τις μπαταρίες είναι περίπου + 25° και ο οδηγός μπορεί εύκολα να ξεκινήσει την προθέρμανση ή την προψύξη, από απόσταση μέσω μιας εφαρμογής.

Τα ηλεκτρικά φορτηγά μέχρι στιγμής αντιπροσωπεύουν μόνο ένα μικρό ποσοστό της συνολικής αγοράς φορτηγών. Μόνο μερικές εκατοντάδες πλήρως ηλεκτρικά βαρέα φορτηγά έχουν παραδοθεί σε μεταφορείς στην Ευρώπη φέτος.

«Οδηγούμε την αλλαγή και κατέχουμε ηγετική θέση στην ευρωπαϊκή αγορά ηλεκτρικών φορτηγών. Έχουμε ήδη σήμερα ηλεκτρικά φορτηγά σε σειριακή παραγωγή και παραδίδουμε σε πελάτες σε όλη την Ευρώπη και τη Βόρεια Αμερική. Στόχος μας είναι το 50% των συνολικών πωλήσεών μας φορτηγών να είναι ηλεκτρικά μέχρι το 2030», δηλώνει η Jessica Sandström, SVP Product Management της Volvo Trucks.