Ο κατασκευαστής είχε δώσει πριν από μερικούς μήνες κάποια στοιχεία σχετικά με την έκδοση 3 του εργαστηριακού φορτηγού Optifuel. Η Renault Trucks στο πλαίσιο του διαγωνισμού οικονομίας καυσίμου Optifuel Challenge στη Λυών αποκάλυψε το όχημα στους δημοσιογράφους. Το τελευταίο έχει μια ημι-μεταβλητή γεωμετρία που προσαρμόζεται ανάλογα με τα μεταφερόμενα εμπορεύματα. Αυτό αποτελεί παγκόσμια πρωτοτυπία και αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Fruehauf.
Η Renault Trucks ανακοινώνει ότι, χάρη στην αεροδυναμική, θα επιτύχει μείωση της κατανάλωσης καυσίμων κατά 13% μέχρι το επόμενο έτος. Εκμεταλλεύεται επίσης την αύξηση κατά 90 εκατοστά του μήκους των φορτηγών που αποφασίστηκε απο το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο. Το Optifuel Lab 3 θα πραγματοποιήσει τις πρώτες δοκιμές του στο δρόμο τις επόμενες εβδομάδες .
Δείτε την παρουσίαση του γαλλικού εργαστηριακού φορτηγού :