H νέα εμφάνιση της Juventus δείχνει το δρόμο για τη νέα, εξηλεκτρισμένη εποχή της Jeep®

banner-google-news

Για τη νέα σαιζόν 2022-2023, η εμφάνιση της Juventus με το λογότυπο της Jeep®, υπογραμμίζει τη φιλοσοφία «Zero Emission Freedom» της μάρκας, η οποία αναπτύσσεται με ταχύτητα, χάρη στη δυναμική παρουσία της στη νέα, εξηλεκτρισμένη εποχή του αυτοκινήτου. Η συνεργασία της Jeep με τη Juventus ξεκίνησε τη σαιζόν 2012-2013 και συνεχίζεται αδιάλειπτα, βασισμένη στις κοινές αξίες που μοιράζονται οι δύο οργανισμοί, όπως είναι ο αυθεντικός χαρακτήρας και το πάθος για διακρίσεις.

Foto LaPresse - Daniele Badolato 17/04/2015 Vinovo ( Italia) Sport Calcio ESCLUSIVA JUVENTUS Il capitano della Juventus Gianluigi Buffon riceve da Pietro Galli, direttore sale&entertainement Expo 2015 la maglia con il logo EXPO2015 Nella foto: Gianluigi Buffon Photo LaPresse - Daniele Badolato 17 April 2015 Vinovo ( Italy) Sport Soccer Juventus captain Gianluigi Buffon receives form Pietro Galli, director of sale&entertainement Expo 2015 the shirt  with the brand EXPO2015 In the pic: Gianluigi Buffon

Με το πλάνο εξηλεκτρισμού της Jeep® να αναπτύσσεται με εξαιρετική ταχύτητα, η νέα εμφάνιση της «Γηραιάς Κυρίας» επικοινωνεί τη φιλοσοφία «Zero Emisison Freedom», μέσω της οποίας δημιουργούνται τα πλέον αποδοτικά, προηγμένα και φιλικά προς το περιβάλλον μοντέλα στην 80χρονη ιστορία της θρυλικής αμερικανικής μάρκας. Με συστήματα όπως το e-Hybrid, το Plug-in Hybrid 4xe, αλλά και αμιγώς ηλεκτρικά συστήματα κίνησης, η Jeep στοχεύει μέχρι το 2030 το 100% των πωλήσεων της στην Ευρώπη να αποτελείται από εξηλεκτρισμένα μοντέλα.

191030_Jeep_Juve_01

Η νέα εμφάνιση της Juventus δημιουργεί μια γραφική απεικόνιση του κεραυνού, στοιχείο που επίσης βρίσκεται στο λογότυπο της Jeep, τονίζοντας τις δυνατότητες αμιγώς ηλεκτρικής κίνησης που ήδη προσφέρουν όλα τα επιβατικά μοντέλα της μάρκας, από τα Renegade και Compass, μέχρι το θρυλικό Wrangler. Στο άμεσο μέλλον, η διάθεση του νέου Grand Cherokee 4xe, αλλά και του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού Jeep στην ιστορία της μάρκας, θα ενισχύσει περαιτέρω την παρουσία της στην αγορά με οχήματα που ταιριάζουν στις ανάγκες των αγοραστών και σέβονται απόλυτα το περιβάλλον.

Η συνεργασία της Jeep με τη Juventus ξεκίνησε τη σαιζόν 2012-2013 και συνεχίζεται αδιάλειπτα, βασισμένη στις κοινές αξίες που μοιράζονται οι δύο οργανισμοί, όπως είναι ο αυθεντικός χαρακτήρας και το πάθος για διακρίσεις.

 

Σου άρεσε το άρθρο; Κοινοποίησέ το!