H Bridgestone απογειώνει την αποδοτικότητα των επαγγελματικών οχημάτων με δύο νέα ελαστικά και κυριαρχεί στο μέλλον της διαχείρισης των στόλων μέσω της Web Fleet Solutions

«Πρώτη» παρουσίαση στις εγκαταστάσεις της ΕΛΑΣΤΡΑΚ, επίσημου αντιπροσώπου των ελαστικών Bridgestone στην Ελλάδα

banner-google-news

Λάστιχο που προσγειώνεται από τον ουρανό;;; Μα αφού πρόκειται για τον «Θεό των επαγγελματικών ελαστικών»;;;

Με αυτό τον ιδιαίτερα πρωτότυπο τρόπο επέλεξε η ΕΛΑΣΤΡΑΚ να παρουσιάσει στους συνεργάτες της, τη ναυαρχίδα των επαγγελματικών ελαστικών της  Bridgestone, Duravis R002, σημείο αναφοράς εφεξής στις οδικές μεταφορές, κατά τη διάρκεια δύο επιτυχημένων εκδηλώσεων, που φιλοξένησε στις εγκαταστάσεις της στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη αντίστοιχα. Και όχι μόνο, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο κοινό το πρώτο ελαστικό αμιγώς σχεδιασμένο για λεωφορεία από την Bridgestone, Coach-AP001.

webfleet solutions

Η Bridgestone, η μεγαλύτερη εταιρία ελαστικών και καουτσούκ στον κόσμο καινοτομεί και ανοίγει νέους δρόμους για τους επαγγελματίες του χώρου, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν εκτενώς σχετικά με τη νέα εταιρία Web Fleet Solutions, η οποία προέκυψε μετά την εξαγορά της Νο 1 εταιρία Τηλεματικής στην Ευρώπη, της Tom Tom Telematics.  Η συνέργεια αυτή  δημιουργεί μια κορυφαία πλατφόρμα δεδομένων για τα συνδεδεμένα οχήματα, ξεκλειδώνοντας νέα ψηφιακά επιχειρηματικά μοντέλα, που σκοπό έχουν να μεγιστοποιήσουν την παραγωγικότητα και να ελαχιστοποιήσουν το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας περισσότερο από ποτέ.

Duravis

Αυτή η τελευταία επένδυση έρχεται να ενισχύσει προηγούμενες κινήσεις της Bridgestone για την ενίσχυση της ψηφιακής της τεχνολογίας. Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία έχει δημιουργήσει δυνατότητες συλλογής δεδομένων από αισθητήρες, πλατφόρμες δεδομένων και αναλυτικά στοιχεία. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την έναρξη μιας σειράς ψηφιακών λύσεων και εφαρμογών, όπως FleetPulse, το οποίο επίσης παρουσιάστηκε στα πλαίσια της εκδήλωσης.

FleetPulse

Οι συνεργάτες της ΕΛΑΣΤΡΑΚ στο τέλος της παρουσίασης των νέων προϊόντων και υπηρεσιών της Bridgestone, η οποία «προβλήθηκε» στο σύνολο της με φόντο μία ρυμούλκα ενός φορτηγού, ενταγμένη σε street περιβάλλον, είχαν την ευκαιρία να κερδίσουν τα νέα ελαστικά καθώς και το σύστημα FleetPulse, μέσα από μία άκρως δημοφιλή δραστηριότητα… την εκτέλεση πέναλτι με στόχο το κενό στο κέντρο ενός Duravis R002.