Ford: και ψηφιακό το ταξίδι για την απόκτηση ενός οχήματος EV

banner-google-news

Η Ford επανασχεδιάζει το ταξίδι όσων ενδιαφέρονται να αποκτήσουν ένα ηλεκτρικό όχημα (EV) με online πρόσβαση και σημεία επαφής διαθέσιμα σε κάθε βήμα της διαδικασίας.

Η νέα προσέγγιση εισάγει διαδικτυακούς εκθεσιακούς χώρους και εικονικές δοκιμαστικές διαδρομές για την εξερεύνηση προϊόντων και υπηρεσιών από την άνεση του καναπέ του σπιτιού ή κατά τη διάρκεια ενός 10λεπτου διαλείμματος ανάμεσα σε επαγγελματικές συναντήσεις. Σημαντικές αποφάσεις θα λαμβάνονται ευκολότερα με διαφανή τιμολόγηση ώστε να μην υπάρχουν εκπλήξεις. Και οι πελάτες θα μπορούν να εξατομικεύουν την παράδοση του οχήματός τους, να έχουν πρόσβαση στη φόρτιση και να κανονίζουν την παραλαβή και την παράδοση του οχήματος για σέρβις με μερικά κλικ στο smartphone τους.

Στην εκδήλωση Bring On Tomorrow Live στην Κοπεγχάγη της Δανίας, η Ford παρουσίασε την καινοτόμο νέα στρατηγική της στους εμπόρους λιανικής της από όλη την Ευρώπη. Η εταιρεία βρίσκεται σε καλό δρόμο προκειμένου να φέρει στην Ευρώπη 10 νέα ηλεκτρικά μοντέλα έως το 2024, συμπεριλαμβανομένου του νέου οχήματος πολλαπλών δραστηριοτήτων E-Tourneo Courier  που αποκαλύφθηκε σήμερα στην Κοπεγχάγη.

Η Ford θα δίνει την δυνατότητα στους ενδιαφερόμενους να μεταβαίνουν αβίαστα μεταξύ ψηφιακών και πραγματικών σημείων επαφής, όπως τους εξυπηρετεί καλύτερα. Αυτό θα μπορούσε να σημαίνει την ολοκλήρωση του συνόλου των αγορών με λίγα μόνο κλικ χρησιμοποιώντας τα επίσημα διαδικτυακά κανάλια και τους εκθεσιακούς χώρους της Ford, την επίσκεψη σε αντιπροσωπείες και καταστήματα Ford για πληροφορίες και ενημερώσεις από ειδικούς σε θέματα προϊόντων ή έναν συνδυασμό και των δύο.

Μια καινοτόμος εικονική εμπειρία για το νέο, αμιγώς ηλεκτρικό Ford Explorer εισήγαγε τα test drives στην ψηφιακή εποχή νωρίτερα φέτος. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν επίσης να κλείνουν διαδικτυακά ένα test drive σε πραγματικές συνθήκες, ανάλογα με το πολυάσχολο πρόγραμμά τους, όταν το περιπετειώδες crossover φτάσει στις εκθέσεις αργότερα μέσα στη χρονιά. Τα οχήματα θα μπορούν να παραδίδονται σε αυτούς φορτισμένα για τουλάχιστον 150 χλμ.

Έρευνα δείχνει ότι το 77% των αγοραστών αυτοκινήτων προτιμούν σταθερές τιμές, ώστε να γνωρίζουν εκ των προτέρων πόσο θα πληρώσουν και για τι. Γι’ αυτό η Ford κάνει το παζάρι παρελθόν στην Ολλανδία με διαφανή τιμολόγηση. Η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει το «μοντέλο πρακτορείου» σε όλη την Ευρώπη, διασφαλίζοντας ότι οι πελάτες θα λαμβάνουν μια σταθερή τιμή είτε πραγματοποιούν αγορές online είτε στο κατάστημα της επιλογής τους.

Κάθε νέο όχημα θα φτάνει με τα πιο πρόσφατα διαθέσιμα πακέτα λογισμικού, τα οποία μπορούν να βελτιωθούν με ενημερώσεις over-the-air. Οι οδηγοί θα απολαμβάνουν τις πιο πρόσφατες τεχνολογίες της Ford, όπως το BlueCruise που επιτρέπει την οδήγηση χωρίς χέρια και προσήλωση στη οδήγηση -η πρώτη υπηρεσία του είδους που έχει λάβει έγκριση στην Ευρώπη- και συστήματα που μπορούν να ενσωματώσουν ασύρματα τις λειτουργίες ενός smartphone.

Μετά την αγορά, η συνεχής υποστήριξη περιλαμβάνει πρόσβαση σε ένα από τα μεγαλύτερα δίκτυα φόρτισης στην Ευρώπη, με περισσότερους από 450.000 φορτιστές, που θα αυξηθούν σε 500.000 μέχρι το 2024, λύσεις φόρτισης στο σπίτι, καθώς και παραλαβή και παράδοση του οχήματος για σέρβις που μπορούν να προγραμματιστούν online, με εξαιρετικά βολικές επιλογές fast-track.