Φάκελος: Διπλοκάμπινα Pick Ups – Toyota Hilux

Αποτελεί τον αναμφισβήτητο πρωταγωνιστή της κατηγορίας σε παγκόσμια κλίμακα και φυσικά έναν "μεγάλο παίκτη" στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών. Εντός του 2019 διατέθηκε σε μια ακόμα ειδική έκδοση που καθηλώνει.

banner-google-news

Τελική τιμή διπλοκάμπινου (ανάλογα την έκδοση): από 31.510 έως 41.860 ευρώ

Από το 1968 όταν και πρωτοπαρουσιάστηκε, το Toyota Hilux αποτελεί τον αναμφισβήτητο πρωταγωνιστή της κατηγορίας σε παγκόσμια κλίμακα και φυσικά έναν «μεγάλο παίκτη» στην ελληνική αγορά ελαφρών επαγγελματικών όπου κυριαρχεί κατά τη διάρκεια της τελευταίας 15ετίας τουλάχιστον.

Σε σχέση με την προκάτοχο γενιά, το νέο Toyota Hilux είναι μακρύτερο και φαρδύτερο, με το συνολικό μήκος του να ανέρχεται στα 5.350 χιλ., το πλάτος στα 1.855 χιλ. και το ύψος στα 1.855 χιλ. ενώ το μεταξόνιο είναι της τάξης των 3.085 χιλ. Πολλαπλές βελτιώσεις έχει δεχθεί η δομή τόσο του αμαξώματος όσο και του πλαισίου του, με την ακαμψία του Pick Up έχει αυξηθεί κατά 20% σε σχέση με το μοντέλο που αντικαθιστά.

2 (Medium)

Η σχεδίαση του αμαξώματος έχει αποκτήσει ιδιαίτερα σύγχρονα χαρακτηριστικά και διακρίνεται για τις έντονες καμπύλες, τη νέα μάσκα, τους επανασχεδιασμένους προφυλακτήρες αλλά και τα νέα φωτιστικά σώματα που υιοθετούν πολλαπλές λυχνίες LEDs καθώς και το σύστημα «DRL» (Daytime Running Lamp).

ΤΟ FACELIFT

Μετά από μια τριετία πολύ επιτυχημένης πορείας, η 8η γενιά Hilux μπήκε ήδη από το 2018 σε διαδικασία φρεσκαρίσματος! Η διάθεση του facelift μοντέλου ξεκίνησε όπως είναι φυσικό από την αγορά της Ταϊλάνδης και σταδιακά έκανε ντεμπούτο στις αγορές της Ευρώπης. Πιο συγκεκριμένα, το ανανεωμένο pick up φέρει νέας σχεδίασης –εξάγωνη- μάσκα, τροποποιήσεις στους εμπρόσθιους προβολείς ομίχλης και στην εισαγωγή αέρα του προφυλακτήρα, ενώ τα εμπρός φωτιστικά σώματα, με νέα διάταξη κατόπτρων και προβολέων, ενσωματώνουν πλέον στο πάνω μέρος τους μια συστοιχία λυχνιών LEDs.

9 (Medium)

Για την αγορά της Ταϊλάνδης η Toyota ετοίμασε αποκλειστικά για τα διπλοκάμπινα Hilux μια νέα, πιο δυναμική και με πληρέστερο εξοπλισμό, έκδοση με την ονομασία «Rocco». Αυτές φέρουν επιπλέον στοιχεία όπως οι μαύρες ζάντες αλουμινίου των 18 ιντσών, τα ειδικά αυτοκόλλητα στο πίσω μέρος του οχήματος, τα μαύρου χρώματος πλαστικά προστατευτικά των θόλων των τροχών καθώς και αρκετές πινελιές χρωμίου, τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό της καμπίνας των επιβατών.

ΕΙΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ

Τη χρονιά που μας πέρασε η Toyota παρουσίασε μια νέα, Special έκδοση του δημοφιλούς pick up. Αυτή φέρει πολλαπλές βελτιώσεις σε σχεδιαστικό -και όχι μόνο- επίπεδο και αφορά στις εκδόσεις αμαξώματος Extra Cab και Double Cab. Ουσιαστικά πως πρόκειται για την «ευρωπαϊκή» εκδοχή της έκδοσης «Rocco» που περιγράψαμε πιο πάνω.

Έτσι λοιπόν, εξωτερικά, το Hilux «Special Edition» φέρει «πινελιές» μαύρου ή γκρίζου χρώματος σε σημεία όπως είναι το περίγραμμα της μάσκας και των προβολέων ομίχλης, η προστατευτική ποδιά του κινητήρα,  οι χειρολαβές των θυρών, τα καλύμματα των καθρεπτών και οι γωνίες του πίσω προφυλακτήρα. Μαύρες θα είναι και οι ζάντες ελαφρού κράματος 18 ιντσών στις σχετικές εκδόσεις που θα διατεθούν στις αγορές της ανατολικής Ευρώπης.

3 (Medium)

Στο εσωτερικό της πολυτελούς καμπίνας με τον σκουρόχρωμο διάκοσμο ο κατασκευαστής επιλέγει να επενδύσει με χρώμιο διάφορες λεπτομέρειες όπως στον πίνακα οργάνων, στα χειριστήρια της κεντρικής κονσόλας και των θυρών, στο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών και στον επιλογέα ταχυτήτων. Στον πίνακα οργάνων, πίσω από το τιμόνι ξεχωρίζει ο σπορτίφ σχεδιασμός στα στρογγυλά όργανα του στροφομέτρου και του ταχυμέτρου ενώ υπάρχει επίσης και μια έγχρωμη οθόνη πολλαπλών ενδείξεων 4,2 ιντσών. Στην κορυφή της κονσόλας δεσπόζει η μεγάλη οθόνη αφής των 7 ιντσών, η οποία κάθε φορά που εκκινεί ο κινητήρας, προβάλει ένα ειδικό γραφιστικό, ειδικά αφιερωμένο στην συγκεκριμένη έκδοση.

5 (Medium)

Η Toyota τονίζει ότι υπάρχουν βελτιώσεις στο «πακέτο» τεχνολογιών ενεργητικής ασφάλειας, που εντάσσεται στο ευρύτερο σύστημα «Toyota Safety Sense» και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων ηλεκτρονικά συστήματα όπως: το Pre-Collision System με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών (μέρα-νύχτα) και ποδηλάτων (μέρα), το High Speed Range Adaptive Cruise Control, το Road Sign Assist και το Lane Departure Alert που έχει τη δυνατότητα να επαναφέρει το όχημα στην πορεία του όταν ανιχνεύσει παρέκκλιση από τη λωρίδα κυκλοφορίας ασκώντας μερική πέδηση.

ΧΩΡΟΙ & ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ

Γενικότερα στο ιαπωνικό pick up, ο εσωτερικός διάκοσμος είναι σημαντικά προσεγμένος και βελτιωμένος, τόσο σχεδιαστικά όσο και σε ότι αφορά το επίπεδο άνεσης και ασφάλειας που προσφέρει ενώ από άποψη εξοπλισμού το Hilux δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα επιβατικά μοντέλα της μάρκας, όντας απόλυτα ενημερωμένο για τα στάνταρντς της κατηγορίας. Προσφέρει το σύστημα Safety Sense (πακέτο στοιχείων ενεργητικής ασφάλειας) ενώ στον εξοπλισμό παθητικής ασφάλειας περιλαμβάνονται 7 αερόσακοι (και για τα γόνατα του οδηγού)

4 (Medium)

Τόσο το τιμόνι όσο και τα χειριστήρια έχουν βελτιωθεί σε αίσθηση, η θέση τους είναι πιο εργονομική ενώ και ο επιλογέας ταχυτήτων παραπέμπει πιο πολύ σε επιβατικό όχημα χάρη στο μικρότερο σχήμα του και τη μειωμένη διαδρομή του. Φυσικά, το επίπεδο του εξοπλισμού άνεσης και ασφάλειας έχει αναβαθμιστεί σημαντικά ενώ, εντελώς νέα είναι και τα καθίσματα σε όλες τις θέσεις. Επιπλέον υπάρχει αύξηση του ωφέλιμου χώρου, νέα καθίσματα και πληθώρα αποθηκευτικών χώρων.

6 (Medium)

ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ

Οι κινητήρες 3,0 D-4D & 2,5 D-4D των 145 και 170 ίππων της προηγούμενης γενιάς αντικαταστάθηκαν από τον εντελώς νέο «D-4D Global Diesel» πετρελαιοκινητήρα των 2.393 κ.εκ. με ισχύ 150 ίππων. Συνδυάζεται με ένα νέο χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων, καθώς και με ένα νέο αυτόματο κιβώτιο (Super ECT), επίσης έξι σχέσεων. Προκειμένου να καλυφθούν οι προδιαγραφές ρύπων Euro 6, η Toyota επέλεξε τον συνδυασμό των τεχνολογιών EGR και SCR (χρήσηAdBlue).

8 (Medium)

Ο κινητήρας διαθέτει την ειδική επιλογή «Drive Mode» χάρη στην οποία, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μεταξύ των επιλογών «ECO» ή «POWER», ανάλογα με τις ανάγκες της διαδρομής. Πάντως για πρώτη φορά η μάρκα αφενός έχει περιορίσει τόσο πολύ τις επιλογές στους κινητήρες, αφετέρου δεν «κυνηγά» τον ανταγωνισμό που έχει ανεβάσει το επίπεδο της ιπποδύναμης ακόμα και πάνω από τους 180 ίππους.

10 (Medium)

Στην πράξη, οι Ιάπωνες βελτίωσαν την οδική συμπεριφορά του αυτοκινήτου στην άσφαλτο, χωρίς όμως αυτό να λειτουργήσει εις βάρος του σκληροτράχηλου χαρακτήρα, που πρέπει να έχει ένα pick up. Aυτό οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στη νέα πλατφόρμα (με 20% περισσότερη ακαμψία) και στα «δανεικά» στοιχεία από το Land Cruiser. Η διάταξη των αναρτήσεων παραμένει ίδια (διπλά ψαλίδια εμπρός, άκαμπτος άξονας πίσω με φύλλα σούστας), με την εταιρεία να ανακοινώνει ότι η διαδρομή των αναρτήσεων έχει αυξηθεί κατά 20%.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

2,4 D-4D: Κύλινδροι/Βαλβίδες 4c / 16V Κυβισμός (κ.εκ.) 2.393 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 150/3.400 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 400/1.600 Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 13,2 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 170 Μέση κατανάλωση (λίτ./100 χλμ.) 7,0 Καυσαέρια Euro 6

ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς ή και στους τέσσερις τροχούς με ηλεκτρονικό διακόπτη εμπλοκής. Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6+1 σχέσεων ή αυτόματο σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Εμπρός: Ανεξάρτητη, διπλά ψαλίδια, σταθεροποιητική ράβδος. Πίσω: Τραπεζοειδή ελατήρια και διαμήκη ημιελλειπτικά φύλλα σούστας

ΦΡΕΝΑ: Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι Πίσω: Αυτορυθμιζόμενα ταμπούρα

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ: Μεταξόνιο 3,085 μ. Μήκος 5,330 μ. Πλάτος 1,855 μ. Ύψος 1,815 μ. Πρόβολος εμπρός 1,000 μ. Πρόβολος πίσω 1,250 μ.  Απόσταση από το έδαφος 293 χιλ. Γωνία προσέγγισης 31,0ο Γωνία διαφυγής 26,0ο Διάμετρος κύκλου στροφής 13,4 μ. Μικτό Βάρος 3.210 κιλά Απόβαρο από 2.100 κιλά Ωφέλιμο φορτίο 1.110 κιλά Καρότσα (ΜxΠxΥ) 1,525 x 1,645 (1,222 στους θόλους) x 0,480 μ. Καθίσματα 5 Ελαστικά 265/65 R17 Ρεζερβουάρ 80 λίτρα

Διαβάστε το περιοδικό online ή κατεβάστε το στη συσκευή σας!

Autovision New