Φάκελος Διπλοκάμπινα Pick Ups : Mitsubishi L200

Με δυναμική εμφάνιση, ευρύχωρη καμπίνα, αξιόλογες μεταφορικές ικανότητες, ώριμες επιλογές στην γραμμή κίνησης και ένα από τα πιο σύγχρονα συστήματα 4κίνησης, το L200 βρίσκεται στο απόγειο της καριέρας του.

banner-google-news
Τελική τιμή διπλοκάμπινου (ανάλογα την έκδοση): από 28.990 έως 33.400 ευρώ

Μοντέλο στρατηγικής σημασίας για τη Mitsubishi Motors Corporation, το L200 έχει εξελιχθεί ως το  απόλυτο «Sport Utility Truck», που πετυχαίνει νέα επίπεδα αξιοπιστίας, αντοχής, άνεσης και ευελιξίας. Η 5η γενιά παρουσιάστηκε το 2015 και είναι διαθέσιμη σε εκδόσεις Double Cab και Club Cab, με τις τελευταίες να φέρουν το κλασικό σύστημα ανοίγματος θυρών, με τις ανάποδου ανοίγματος μικρότερες (και κρυφές) πίσω θύρες. Η γενιά που απήλθε, άφησε μετά από 9 χρόνια πορείας (και πάνω από 1.3 εκατ. πωλήσεις) μια σοβαρή παρακαταθήκη σε όλους τους τομείς αλλά και το «βαρύ φορτίο» στο νέο μοντέλο να οδηγήσει την κατηγορία σε μια πιο προηγμένη κατεύθυνση από κάθε άποψη.

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Διατηρώντας τα σπορ και κομψά χαρακτηριστικά του προκατόχου του, η εξωτερική σχεδίαση του νέου L200 προβάλλει ένα δυναμισμό που θυμίζει μυώδες σώμα καλογυμνασμένου αθλητή ενώ οι σπορ αναλογίες τονίζονται περισσότερο από τον εμπρόσθιο μικρό πρόβολο. Οι πλευρές έχουν διακριτικές ραβδώσεις για τη βελτίωση της αεροδυναμικής του αμαξώματος, ενώ και το πίσω μέρος είναι όμορφα «συνδεδεμένο» με την καμπίνα. Η αίσθηση πλήρους σχεδιαστικής σύνδεσης καμπίνας και καρότσας τονίζεται από το μειωμένο ενδιάμεσο χώρο, ωστόσο η όλη σχεδίαση αποστασιοποιείται από τα απαλά, στρογγυλοποιημένα σχήματα του προηγούμενου μοντέλου. Εντυπωσιάζει ο νέος, χαμηλότερος αεροδυναμικός συντελεστής 0,40 Cd.

Mitsubishi7

Στο ανανεωμένο εσωτερικό της καμπίνας παρέμεινε ως προτεραιότητα η ευρυχωρία των εσωτερικών χώρων του αυτοκινήτου, χωρίς σημαντικές θυσίες στην καρότσα φόρτωσης. Έγιναν κυρίως βελτιώσεις που αφορούν την εργονομία και την ορατότητα του οδηγού, όπως η καλύτερη πλευρική στήριξη των καθισμάτων, η δυνατότητα ρύθμισης της κολόνας του τιμονιού και η χρήση ηχοαπορροφητικών και αντικραδασμικών υλικών. Παράλληλα, τα υλικά και η σχεδίαση των επί μέρους του ταμπλό κινούνται στο άνω άκρο της κατηγορίας όσον αφορά στην ποιότητα και στην αισθητική τους.

Mitsubishi2

Οι διαθέσιμοι χώροι για τους επιβάτες είναι από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας, με ιδιαίτερα μεγάλα καθίσματα για τον οδηγό και τον συνοδηγό. Τα εν λόγω καθίσματα είναι φαρδιά, τύπου μπάκετ και ενώ φαινομενικά δείχνουν άνετα, σε πολύωρες διαδρομές ίσως κουράσουν λόγω της «ρηχής» κατασκευής τους τόσο στην έδρα όσο και στην πλάτη. Θήκες για μικροαντικείμενα υπάρχουν παντού, όπως και ποτηροθήκες, η θέση των οποίων ωστόσο δεν διακρίνονται για την καλή τους εργονομία.

Mitsubishi3

Εν τω μεταξύ, νέα συστήματα ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας προστέθηκαν στην ήδη πλούσια σχετική λίστα της προηγούμενης γενιάς L200. Πιο αναλυτικά στη νέα γενιά υπάρχουν αερόσακος γονάτου οδηγού (που αυξάνει το συνολικό αριθμό αερόσακων σε 7), σύστημα απόκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα υποβοήθησης ευστάθειας τρέιλερ, σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε επικλινή επιφάνεια, προβολείς HID.

Mitsubishi5b

Ο υπόλοιπος νέος εξοπλισμός περιλαμβάνει σύστημα λειτουργίας χωρίς κλειδί με διακόπτη stop/start κινητήρα, κάμερα οπισθοπορείας, cruise control, διζωνικό σύστημα κλιματισμού και θύρα USB. Ανάλογα το επίπεδο εξοπλισμού περιλαμβάνοντα μεταξύ άλλων καθίσματα ρυθμιζόμενα καθ’ ύψος, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια για ηχοσύστημα & bluetooth, δερμάτινο επιλογέα ταχυτήτων, αυτόματο κλιματισμό κ.α.

ΠΑΝΤΟΣ ΕΔΑΦΟΥΣ

Η αυξημένη κατά 7% στρεπτική ακαμψία, τα νέας σχεδίασης φύλλα σούστας και η αναβάθμιση της εμπρόσθιας αντιστεπτικής δοκού έχουν βελτιώσει τον τρόπο που κινείται το pick up στο δρόμο, παρά το ότι η γενική διάταξη της ανάρτησης έχει διατηρηθεί ίδια με την προκάτοχο γενιά. Το εξελιγμένο σύστημα «Super Select 4WDII επιτρέπει στον οδηγό να επιλέγει την πιο κατάλληλη ρύθμιση μετάδοσης ενώ η εναλλαγή από 2WD σε 4WD γίνεται εν κινήσει. Περιλαμβάνει μπλοκέ κεντρικό διαφορικό που μεταξύ άλλων ελέγχει την κατανομή ροπής εμπρός και πίσω σε 4H mode για καλύτερη συμπεριφορά σε μια μεγάλη ποικιλία επιφανειών κίνησης. Επίσης, ένα σύστημα κλειδώματος πίσω διαφορικού διατίθεται για μέγιστη πρόσφυση σε δύσκολα εδάφη.

Mitsubishi6

H λειτουργία «Part Time» είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις SX και έχει τρεις θέσεις οδήγησης: «2H» για κίνηση στους πίσω τροχούς, «4Η», που μπορεί να επιλεγεί σε ταχύτητες μέχρι 100 χλμ./ώρα και κατανέμει την κίνηση και στους τέσσερις τροχούς για ασφαλέστερη οδήγηση σε ολισθηρούς ή ανώμαλους δρόμους, και “4L» που παρέχει αργές σχέσεις για ακραίες εκτός δρόμου συνθήκες.

Η λειτουργία «Full time» είναι διαθέσιμη στις εκδόσεις LX. Με την χρήση ενός κεντρικού διαφορικού Torsen, και τρεις ηλεκτρονικά ελεγχόμενους συμπλέκτες, η ροπή μεταδίδεται στους τροχούς σε πραγματικό χρόνο με βάση τις οδικές συνθήκες και την ταχύτητα. Υπάρχουν τέσσερις θέσεις οδήγησης. Εκτός από τις θέσεις «2H» και “4H» που αναφέρονται παραπάνω, υπάρχει και η θέση «4HLc» που κλειδώνει το κεντρικό διαφορικό, μοιράζοντας τη ροπή ισόποσα στους εμπρός και στους πίσω τροχούς για να βελτιώσει την πρόσφυση σε χιονισμένο, αμμώδες ή λασπώδες οδόστρωμα. Τέλος, η τέταρτη θέση «4LLc» όχι μόνο μπλοκάρει το κεντρικό διαφορικό, αλλά ταυτόχρονα εμπλέκει αργές σχέσεις για περισσότερη ροπή στις ακραίες εκτός δρόμου διαδρομές.

Mitsubishi12

Ένας ιδιαίτερα αποδοτικός κινητήρας 2,4 λίτρων MIVEC, με αλουμινένιο μπλοκ, εισαγωγή με μεταβλητό χρονισμό και υπερσυμπιεστή μεταβλητής γεωμετρίας είναι διαθέσιμος για την κίνηση των εκδόσεων του νέο L200. Σε δύο εκδόσεις ισχύος των 154 και 181 ίππων, συνδυάζεται με ένα εντελώς νέο μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο ή ένα σειριακού τύπου αυτόματο 5τάχυτο. Σε αμφότερες τις περιπτώσεις, μοναδική μας ένσταση είναι πως η μέγιστη ροπή αργεί να εμφανιστεί και αυτό μπορεί κανείς να το εντοπίσει και στα νούμερα που δίνει ο κατασκευαστής.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Diesel 2,4: Κύλινδροι/Βαλβίδες 4c / 16V Κυβισμός (κ.εκ.) 2.442 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 180/3.500 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 430/2.500 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 177 Μέση κατανάλωση (λίτ./100 χλμ.) 7,2 Καυσαέρια Euro 6b+

ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς ή και στους τέσσερις τροχούς με ηλεκτρονικό διακόπτη εμπλοκής. Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6+1 σχέσεων.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Εμπρός: Ανεξάρτητη, διπλά ψαλίδια, τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου, ελατήρια, αντιστρεπτική δοκό. Πίσω: Άκαμπτος άξονας, ελλειπτικά φύλλα σούστας, αμορτισέρ

ΦΡΕΝΑ: Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι 16 ιντσών Πίσω: Αυτορυθμιζόμενα ταμπούρα 11,6 ιντσών.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ: Μεταξόνιο 3,000 μ. Μήκος 5,285 (Double Cab) μ. Πλάτος 1,815 μ. Ύψος 1,780 μ. Πρόβολος εμπρός 0,865 μ. Πρόβολος πίσω 1,515 μ. Απόσταση από το έδαφος 205 χιλ. Γωνία προσέγγισης 30,0ο Γωνία διαφυγής 22ο Διάμετρος κύκλου στροφής 5,9 μ. Μικτό Βάρος 2.905 κιλά Απόβαρο από 1.875 κιλά Ωφέλιμο φορτίο από 1.045 κιλά ΚαρότσαxΠxΥ) 1,520 x 1,470 (1,130 στους θόλους) x 0,475 μ. Καθίσματα 5 Ελαστικά 245/65 R17 Ρεζερβουάρ 75 λίτρα

* εργοστασιακές μετρήσεις