Φάκελος: Διπλοκάμπινα Pick Ups – Isuzu D-Max

Αυτό το D-Max, στη δύση της καριέρας του, αποτελεί την πιο τίμια πρόταση και ίσως ευκαιρία αγοράς για όσους αναζητούν έναν ακούραστο σύντροφο στη δουλειά και στη ζωή.

Τελική τιμή διπλοκάμπινου (ανάλογα την έκδοση): από 30.150 έως 44.700 ευρώ

Η είσοδος στην κατηγορία των pick ups οχημάτων με το D-Max, ήταν μια από τις ευτυχέστερες στιγμές στην ιστορία της Isuzu. Η πορεία του μοντέλου φανέρωσε ότι δεν πρόκειται για ένα «πυροτέχνημα» αλλά για ένα αυτοκίνητο που εκφράζει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο τα πολύ μεγάλα σχέδια της Isuzu για την κατηγορία. Το λανσάρισμα αυτής της ανανεωμένης γενιάς D-Max το 2017 σηματοδότησε την συνέχεια μιας σταθερά αναπτυσσόμενης πορείας, που έχει εδραιώσει την πρόταση της Isuzu στο μυαλό του υποψήφιου αγοραστή. Με απλά λόγια, δεν υπάρχει περίπτωση κάποιος να σκέπτεται την αγορά ενός pick up και να μην περάσει -και- από έναν ντήλερ της Isuzu. Και αυτό συμβαίνει, όχι μόνο γιατί μιλάμε για έναν κατασκευαστή (τον μοναδικό που παράγει αποκλειστικά επαγγελματικά οχήματα) που φημίζεται για την αξιοπιστία των μηχανικών μερών αλλά και γιατί η γκάμα D-Max κάλυπτε ανέκαθεν τις ανάγκες αφενός του αγρότη και αφετέρου όσων ήθελαν ένα όχημα μεικτής χρήσης.

ΔΥΝΑΜΙΚΗ ΕΜΦΑΝΙΣΗ

Η σχεδίαση του αμαξώματος προσθέτει ένα ακόμα στοιχείο, που καθιστά το D-Max ένα pick-up με σαφώς έντονη προσωπικότητα. Οι πολύ όμορφες και μοντέρνες γραμμές, το επιθετικό σφηνοειδές σχήμα, η επιβλητική μάσκα, το «σύμπλεγμα» των εμπρός φωτιστικών σωμάτων, αλλά και η γενικότερη ισορροπία στους όγκους (με έξυπνα «σπασίματα» της πλαϊνής γραμμής) δημιουργούν ένα σύνολο που σίγουρα ξεχωρίζει και επιβάλλεται με την παρουσία του.

Isuzu D-MaxGGK_0021

ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑ ΚΑΙ ΑΝΕΣΗ

Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η προσπάθεια στο εσωτερικό της καμπίνας. Από την πολύ μοντέρνα και ιδιαίτερη σχεδίαση, μέχρι τον εξοπλισμό αλλά και την πολύ μεγάλη διαθεσιμότητα σε χώρους για τους επιβάτες, το D-Max κερδίζει τις εντυπώσεις. Υπάρχουν δεκάδες σημεία στα οποία θα μπορούσε να σταθεί κανείς (όπως για παράδειγμα ο νέος, πανέμορφος πίνακας οργάνων) ενώ και η λίστα του εξοπλισμού είναι μεγάλη και -στην περίπτωση του διπλοκάμπινου- αντίστοιχη ενός ακριβού επιβατικού τετρακίνητου. Αναμφισβήτητα η Isuzu δημιούργησε ένα σαλόνι που πραγματικά χαίρεσαι να βλέπεις και να ζεις μαζί του, με έμφαση στην άνεση και την πολυτέλεια. Οι χώροι είναι από τους μεγαλύτερους που διατίθενται σε αυτοκίνητο της κατηγορίας, κάτι που ισχύει κυρίως για τους πίσω επιβάτες της τετράθυρης έκδοσης. Τα πίσω καθίσματα της τελευταίας μπορούν να αναδιπλωθούν σε διάφορες θέσεις αυξάνοντας ακόμα περισσότερο την πρακτικότητα του αυτοκινήτου.

Isuzu D-Max2

Σε επίπεδο εξοπλισμού, ένα πλήρες πακέτο ηλεκτρονικών συστημάτων υποβοήθησης όπως τα ESP, Hill Descent Assist και Hill Ascent Assist βρίσκονται στην διάθεση του οδηγού για να κάνουν την ζωή του ευκολότερη εντός και εκτός δρόμου. Γενικότερα, ανανεωμένες εμφανίζονται οι εκδόσεις εξοπλισμού με τις ονομασίες Utility, Activity και Gravity ενώ δεν λείπουν ακόμα και… ακραίες επιλογές πολυτέλειας όπως το «Passive Entry & Start System» με το οποίο ο οδηγός κλειδώνει και ξεκλειδώνει το όχημα μέσω της λαβής αφής της πόρτας ή εκκινεί/σταματά τον κινητήρα χωρίς κλειδί στον διακόπτη.

Isuzu D-Max3

ΜΕ ΝΕΟ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

Στα μηχανικά μέρη εντοπίζουμε έναν ικανότατο Ddi Blue Power χωρητικότητας μόλις 1,9 λίτρων και μεταβλητής γεωμετρίας υπερτροφοδότη VGS. Το εν λόγω μηχανικό σύνολο καταφέρνει να αποδίδει 164 ίππους (έναν ίππο παραπάνω από τον κινητήρα που αντικαθιστά!), ωστόσο η ροπή του έχει υποχωρήσει κατά 60 Nm, στα 360 Nm.

Διακρίνεται για τις πολλαπλές τροποποιήσεις και τα ειδικά κράματα μετάλλων που έχουν χρησιμοποιηθεί στην κατασκευή του, γεγονός που έχει συμβάλλει στη μείωση του βάρους του κατά 20%, στη μείωση του θορύβου αλλά και της μεγαλύτερης διάρκειας ζωής του λόγω σημαντικά μειωμένων τριβών.

Isuzu D-MaxGGK_0079

Αξιοσημείωτο είναι επίσης πως οι μηχανικοί της Isuzu, με δεδομένη την αξιοπιστία που διακρίνει τους κινητήρες της μάρκας προχώρησαν σε μια… επίδειξη ισχύος, λανσάροντας το εν λόγω μοτέρ, προδιαγραφών ρύπων Euro 6 χωρίς να απαιτείται -σε αντίθεση με πολλές προτάσεις του ανταγωνισμού- η προσθήκη διαλύματος AdBlue κατά την επεξεργασία των καυσαερίων.

Την γραμμή κίνησης συμπληρώνει μεταξύ άλλων ένα χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ή ένα «έξυπνο» αυτόματο κιβώτιο επίσης έξι σχέσεων (φυσικά με δυνατότητα σειριακών αλλαγών), επιτυγχάνοντας μάλιστα χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου, που ξεκινά από τα 6,2 λίτρα / 100 χλμ. Από εκεί και πέρα υπάρχει ένα ενισχυμένο πλαίσιο, φαρδύ για αυξημένη ευστάθεια και μακρύ για βελτιωμένη οδηγική άνεση και συμπεριφορά. Η ανάρτηση, χωρίς αλλαγές, εξακολουθεί να είναι προσανατολισμένη στην απόδοση υψηλής άνεσης ενώ η γνωστή και δοκιμασμένη τετρακίνηση, με τον γνωστό περιστροφικό διακόπτη εμπλοκής στην κονσόλα εφοδιάζει τις 4κίνητες εκδόσεις.

Νέα γενιά Isuzu D-Max 

Η εντελώς νέα γενιά D-Max ξεκίνησε ήδη από τις 19 Οκτωβρίου το… ταξίδι της από την Ταϊλάνδη -όπου κατασκευάζεται και παραμένει κορυφαίο μοντέλο στην τοπική αγορά- ενώ είναι προγραμματισμένο να λανσαριστεί σε περισσότερες από 100 χώρες παγκοσμίως (στην Ελλάδα αναμένεται στα τέλη του 2020). Πρόκειται για μια εντελώς νέα προσέγγιση στην κατηγορία που εξελίχθηκε με γνώμονα το «Beyond the Pick-Up Truck» (Πέρα από τα Pick-Up), έχοντας να επιδείξει πολλαπλές και σημαντικές τροποποιήσεις σε όλα τα επίπεδα. Σύμφωνα με τους ανθρώπους της Isuzu Motors Co Ltd., ο κύριος στόχος της αλλαγής του μοντέλου είναι η δυνατότητα να εκπληρώσει τις πολλές και διαφορετικές ανάγκες των υποψηφίων πελατών είτε το αυτοκίνητο χρησιμοποιείται ως πολυτελές επιβατικό είτε ως «καθαρόαιμο» επαγγελματικό.

2020-isuzu-d-max65

Οι πολλαπλές αναβαθμίσεις συντελούνται ήδη από το πλαίσιο, με την εκτεταμένη χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής επιτυγχάνοντας αφενός μείωση του συνολικού απόβαρου και αφετέρου αυξημένη στρεπτική ακαμψία κατά 20%. Ενώ σημαντικά βελτιωμένη είναι και η αντιδιαβρωτική ικανότητα του αυτοκινήτου έχοντας πλέον τη δυνατότητα να διέλθει από υδάτινα εμπόδια βάθους έως 800 χιλ.

10 (Medium)

Αισθητικά, η νέα γενιά D-Max φαίνεται να έχει κάνει… άλματα καθώς οι σχεδιαστικές γραμμές εξωτερικά συνθέτουν ένα δυναμικό αποτέλεσμα και συγχρόνως μια κομψή σιλουέτα. Πολύ διαφορετικά είναι τα νέα -ψηλότερα τοποθετημένα- φωτιστικά σώματα εμπρός, που ενσωματώνουν σύστημα φωτισμού bi-LED ενώ διπλές είναι και οι συστοιχίες LED στα πίσω φανάρια. Εντυπωσιακός είναι και ο τρόπος που συνδέεται οπτικά ο εμπρόσθιος προφυλακτήρας με την μεγάλη μάσκα, ενσωματώνοντας στις άκρες του τους προβολείς και χαμηλά την προστατευτική ποδιά του κινητήρα.

f174eefe-2020-isuzu-d-max-5-1024x530

Στο εσωτερικό της καμπίνας κυριαρχούν η συμμετρική σχεδίαση του ταμπλό και η εντελώς νέα κεντρική κονσόλα, που φιλοξενεί στην κορυφή της μια οθόνη αφής 9 ιντσών. Η αίσθηση πολυτέλειας είναι έκδηλη, ιδιαίτερα στις κορυφαίες εκδόσεις εξοπλισμού χάρη στα υλικά κατασκευής υψηλής ποιότητας, τις πολλαπλές επενδύσεις χρωμίου / αλουμινίου και τα φυσικά τα εντελώς νέα καθίσματα που υπόσχονται κορυφαία άνεση.

Στα μηχανικά μέρη, ο κατασκευαστής ανακοινώνει πολλαπλές αναβαθμίσεις για τον πετρελαιοκινητήρα 4JJ3 των 1,9 λίτρων με στόχο την αυξημένη απόδοση, την οικονομία καυσίμου και την περισσότερο πολιτισμένη λειτουργία. Η υψηλότερη πίεση έγχυσης καυσίμου, ο ηλεκτρονικά ελεγχόμενος στροβιλοσυμπιεστής VSG και η θερμομονωτική επίστρωση στα έμβολα είναι μερικές μόνο από τις αλλαγές που έγιναν. Τη γραμμή κίνησης συμπληρώνει ένα βελτιωμένο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, με την όπισθεν να εμπλέκεται μέσω ενός δακτυλίου στον επιλογέα που ανασηκώνεται.

Αρκετές είναι οι αλλαγές και στην ανάρτηση, με αποτέλεσμα τη βελτίωση της ποιότητας κύλισης, τη μείωση του κύκλου στροφής και τη βελτίωση της κατευθυντικότητας ενώ ισχυρότερο είναι το σύστημα πέδησης.

Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η διπλοκάμπινη έκδοση του νέου D-Max θα έχει μήκος κοντά στα 5.262 χιλ., με το μεταξόνιο να έχει αυξηθεί στα 3.125 χιλ.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ

RZ4ETC 1,9 TD, Κύλινδροι/Βαλβίδες 4c / 16V Κυβισμός (κ.εκ.) 1.898 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 164/3.600 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 360/2.000 Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.) 80,0 x 94,4 Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 12,7 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180 Μέση κατανάλωση (λίτ./100 χλμ.) από 6,2 (Single Cab 4×2) έως 7,8 (Double Cab 4×4 Auto) Προδιαγραφές ρύπων Euro 6b

ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς ή και στους τέσσερις τροχούς με ηλεκτρονικό διακόπτη εμπλοκής. Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 6+1 σχέσεων ή αυτόματο σειριακό κιβώτιο 6 σχέσεων.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Εμπρός: Ανεξάρτητη, διπλά ψαλίδια, τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου, ελατήρια, αντιστρεπτική δοκός. Πίσω: Άκαμπτος άξονας, ελλειπτικά φύλλα σούστας, τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου.

ΦΡΕΝΑ: Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι 300 χιλ. με δαγκάνες δύο εμβόλων. Πίσω: Αυτορυθμιζόμενα ταμπούρα 295 χιλ.

ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ: Μηχανικά μέρη (χρόνια) 3 ή 100.000 χλμ. Βαφή (χρόνια) 2 Αντισκωριακή (χρόνια) 6

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ: Μήκος 5.295 (Double Cab) μ. Πλάτος 1,860 μ. Ύψος 1,790 μ. Μεταξόνιο 3,095 μ. Απόσταση από το έδαφος 235 χιλ. Γωνία προσέγγισης 30ο Γωνία διαφυγής 29,2ο Διάμετρος κύκλου στροφής 12,6 μ. Μικτό Βάρος από 2.900 -3.000 κιλά Απόβαρο από 1.745 έως 1.950 κιλά Ωφέλιμο φορτίο από 1.050 έως 1.155 κιλά Καρότσα (ΜxΠxΥ) 1,552 x 1,570 (1,530) x 0,465 μ. Καθίσματα 5 Ελαστικά 255/60 R18 λίτρα Ρεζερβουάρ 76 λίτρα

* εργοστασιακές μετρήσεις

 

Διαβάστε το περιοδικό online ή κατεβάστε το στη συσκευή σας!

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ