Φάκελος Διπλοκάμπινα Pick Ups : Ford Ranger

Σχεδόν τέσσερα χρόνια μετά το λανσάρισμά του, το Ford Ranger δέχθηκε σειρά επεμβάσεων αναβάθμισης στην αισθητική, στον εξοπλισμό και στη γραμμή κίνησης και έγινε επικίνδυνα ακαταμάχητο!

Τελική τιμή διπλοκάμπινου (ανάλογα την έκδοση): από 32.180 έως 40.742 ευρώ

Το υπάρχον Ford Ranger, με το πιο «επιθετικό» σχήμα στην κατηγορία έχει επιφέρει ραγδαία αύξηση πωλήσεων στην Ευρώπη από τα τέλη του 2011 που λανσαρίστηκε. Το μερίδιό του στις 20 παραδοσιακές Ευρωπαϊκές αγορές έχει αυξηθεί από 11,7% το 2012, σε 23,5% στα τέλη του 2015.

Το ανανεωμένο μοντέλο είναι διαθέσιμο εδώ και έναν περίπου χρόνο και διακρίνεται για την τολμηρή εξωτερική σχεδίαση που του χαρίζει μία δυναμική παρουσία στο δρόμο που προδίδει άμεσα τις ιδιαίτερες ικανότητές του. Το μυώδες καπό καταλήγει σε μια τραπεζοειδή μάσκα ενώ επιβλητικοί προβολείς και επανασχεδιασμένοι προβολείς ομίχλης κάνουν το όχημα άμεσα αναγνωρίσιμο.

Ford Ranger2

Το μοντέρνο εξωτερικό συνδυάζεται με μία κομψή, σύγχρονη καμπίνα που θυμίζει σε άνεση και διάκοσμο επιβατικό αυτοκίνητο. Το ταμπλό έχει αλλάξει αρκετά, με λιγότερες καμπύλες γραμμές και περισσότερες ισχυρές οριζόντιες γραμμές που το διατρέχουν κατά το πλάτος, ενώ νέας σχεδίασης είναι τόσο η κεντρική οθόνη αφής 8 ιντσών όσο και οι αεραγωγοί. Πίσω από το τιμόνι, ένας νέος πίνακας οργάνων με δίχρωμες ψηφιακές ενδείξεις παρέχει πληροφορίες για το αυτοκίνητο καθώς και λεπτομέρειες από τα συστήματα ψυχαγωγίας, πλοήγησης και ελέγχου κλιματισμού.

Ford Ranger3

ΠΑΝΤΟΣ ΕΔΑΦΟΥΣ

Με κορυφαία ικανότητα βύθισης έως 800 χιλ. και απόσταση από το έδαφος 230 χιλ. το Ranger έχει σχεδιαστεί για να ανταπεξέρχεται με ευκολία στα πιο δύσκολα εδάφη. Με γωνία προσέγγισης 28 μοιρών και γωνία αναχώρησης 25 μοιρών, οι οδηγοί του νέου Ranger κινούνται με αυτοπεποίθηση σε δρόμους μετ’ εμποδίων.

Ford Ranger11

Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο κιβώτιο των AWD μοντέλων επιτρέπει την επιλογή τετρακίνησης εν κινήσει (από 4×2 σε 4×4), από ένα μπουτόν στην κεντρική κονσόλα. Για ακόμα περισσότερη ροπή σε απαιτητικά εδάφη, μπορεί να ενεργοποιηθεί το κοντό διαφορικό και τετρακίνηση. Ένα ηλεκτρονικό μπλοκέ διαφορικό βελτιώνει την πρόσφυση σε δύσκολες συνθήκες. Αυτά τα εκτός δρόμου πλεονεκτήματα συνδυάζονται επίσης με ικανότητα ρυμούλκησης έως 3.500 κιλά και εξαιρετική ικανότητα ωφέλιμου φορτίου έως 1.260 κιλά.

Το Ranger πετυχαίνει όλα τα παραπάνω με υποδειγματικό επίπεδο ποιότητας και άνεσης. Αυτή η γενιά Ranger έθεσε νέα πρότυπα οδηγικής άνεσης και οδικής συμπεριφοράς, με τους μηχανικούς της Ford να ρυθμίζουν προσεκτικά την ανάρτηση για τον σκοπό αυτό. Η οδηγική εμπειρία και άνεση αναβαθμίζονται με τεχνολογίες όπως Lane Keeping Alert και Lane Keeping Aid, Adaptive Cruise Control με Forward Alert, Traffic Sign Recognition, Front & Rear Park Assist, Rear View Camera, και ένα στάνταρ σύστημα Electronic Stability Control με έλεγχο ευστάθειας οχήματος & τρέιλερ.

Ford Ranger5

Επικουρικά, το σύστημα Electric Power Assisted Steering (EPAS) που παρέχει ακρίβεια διεύθυνσης με φυσική αίσθηση που ενισχύει την αυτοπεποίθηση του οδηγού. Με το EPAS, το σύστημα διεύθυνσης είναι ελαφρύ και ευέλικτο σε χαμηλές ταχύτητες -όπως στο παρκάρισμα- και ακριβές στις υψηλότερες ταχύτητες. Η υποβοήθηση διεύθυνσης μεταβάλλεται ανάλογα με την ταχύτητα, τη γωνία του τιμονιού, τις πλευρικές δυνάμεις και την επιτάχυνση ή επιβράδυνση. Καθώς καταργείται η αντλία ενός παραδοσιακού υποβοηθούμενου συστήματος διεύθυνσης, το EPAS συμβάλλει στην πιο αθόρυβη λειτουργία και βελτιώνει την απόδοση καυσίμου κατά 3% περίπου.

ΜΗΧΑΝΙΚΑ ΜΕΡΗ

Το νέο Ranger προσφέρει αξιοσημείωτη οικονομία με πιο αποδοτικούς κινητήρες. Σε συνδυασμό με την τεχνολογία Auto-Start-Stop, τις νέες επιλογές σχέσεων τελικής μετάδοσης και τη χρήση του «Electric Power Assisted Steering» πετυχαίνει μειωμένη κατανάλωση καυσίμου κατά 17%.

Ranger Wildtrak X

Η ανανεωμένη γκάμα diesel περιλαμβάνει εκδόσεις 130 & 160 ίππων του κινητήρα 2.2 TDCi της Ford – βελτιωμένες έναντι των προηγούμενων εκδόσεων 125 & 150 ίππων – και τον ισχυρό πεντακύλινδρο 3.2 TDCi (200 ίππων). Διατίθενται εξατάχυτα χειροκίνητα και αυτόματα κιβώτια και δυνατότητα επιλογής 4WD και 2WD. Τα μοντέλα Wildtrak προσφέρονται στάνταρ με τετρακίνηση.

Όλες οι εκδόσεις Ranger πετυχαίνουν σημαντικά βελτιωμένη απόδοση καυσίμου. Η έκδοση 160 ίππων καταναλώνει μόλις 6,5 l/100 km με εκπομπές CO2 171 g/km μειώνοντας το λειτουργικό κόστος (προηγούμενο μοντέλο αντίστοιχα 7,8 l/100 km με 206 g CO2 /km.).

WILDTRAK & BLACK EDITION

Το Ranger Wildtrak επισημαίνεται ως το απόλυτο Ranger με μία τραπεζοειδή μάσκα σε μοναδική, γκρι, σκούρα μεταλλική απόχρωση και χαρακτηριστικούς αεραγωγούς. Η ίδια απόχρωση υιοθετείται στους εξωτερικούς καθρέπτες, τις λαβές θυρών, τους πλαϊνούς αεραγωγούς, τις ράγες της καρότσας και τα πίσω φώτα δημιουργώντας μία τολμηρή, σπορ εμφάνιση.

Exclusive New Ford Ranger Black Edition Pickup to Make Debut at

Άλλα αποκλειστικά στυλιστικά στοιχεία του νέου Wildtrak περιλαμβάνουν ορθογώνιους προβολείς ομίχλης, μία μοναδική σπορ μπάρα, 18άρες ζάντες αλουμινίου και γραφικά με το λογότυπο Wildtrak. Ακόμα και η νέα, αποκλειστική μεταλλική απόχρωση Pride Orange του Wildtrak επιλέχθηκε για να ξεχωρίζει από το πλήθος.

Στο εσωτερικό, οι πορτοκαλί πινελιές προσδίδουν μία σπορτίφ αίσθηση στο μοντέρνο περιβάλλον της καμπίνας τύπου επιβατικού αυτοκινήτου. Μία στιβαρή οριζόντια μπάρα ενώνει οπτικά τις εμπρός πόρτες και τονίζει το πλάτος της καμπίνας. Στον πίνακα οργάνων ξεχωρίζουν οι δίχρωμες ψηφιακές ενδείξεις και η οθόνη αφής οκτώ ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Οι μαλακές επενδύσεις και οι πορτοκαλί ραφές χαρίζουν μία αίσθηση φινέτσας στο cockpit, όπως και οι ελκυστικοί, χρωμιωμένοι δακτύλιοι των αεραγωγών.

Το νέο Wildtrak διαθέτει μοναδικά καθίσματα (το κάθισμα του οδηγού είναι ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο με 8 ρυθμίσεις). Με τολμηρά γραφικά στοιχεία και πορτοκαλί ραφές, συνδυάζουν αντοχή και σπορ εμφάνιση.

Exclusive New Ford Ranger Black Edition Pickup to Make Debut at

Το Ranger Black Edition βασίζεται στη δημοφιλή Σειρά Limited, αλλά είναι βαμμένο μαύρο με μαύρο φινίρισμα στη μάσκα, αλουμινένιες ζάντες, μπάρα οροφής, και λοιπές εξωτερικές λεπτομέρειες. Το αυτοκίνητο πωλείται μόνο σαν Double Cab ενώ θα παραχθούν μόνο 2.500 αντίτυπα.

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

DOCH 3,2 TDCi: Κύλινδροι/Βαλβίδες 5c / 16V Κυβισμός (κ.εκ.) 3.198 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 200/3.000 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 470/1.500 Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.) 89,9 x 100,8 Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,6 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 175 Μέση κατανάλωση (λίτ./100 χλμ.) 8,9

DOCH 2,2i TDCi: Κύλινδροι/Βαλβίδες 4c / 16V Κυβισμός (κ.εκ.) 2.198 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 160 ή 130/3.700 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 385 ή 330/1.500 Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.) 86,0 x 94,6 Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,8 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 175 Μέση κατανάλωση (λίτ./100 χλμ.) 7,3

ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς ή και στους τέσσερις τροχούς με ηλεκτρονικό διακόπτη εμπλοκής. Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων Ford MT82 6+1 σχέσεων ή αυτόματο σειριακό Ford 6R80 κιβώτιο 6 σχέσεων.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Εμπρός: Ανεξάρτητη, διπλά ψαλίδια, τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου, ελατήρια. Πίσω: Άκαμπτος άξονας, ελλειπτικά φύλλα σούστας, τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου.

ΦΡΕΝΑ: Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι 302 χιλ. Πίσω: Αυτορυθμιζόμενα ταμπούρα 270 χιλ.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ: Μεταξόνιο 3,220 μ. Μήκος 5,362 (Double Cab) μ. Πλάτος 1,860 μ. Ύψος 1,815 μ. Πρόβολος εμπρός 0,905 μ. Πρόβολος πίσω 1,226 μ. Απόσταση από το έδαφος 232 χιλ. Γωνία προσέγγισης 28ο Γωνία διαφυγής 28ο Διάμετρος κύκλου στροφής 12,2 μ. Μικτό Βάρος 3.200 κιλά Απόβαρο από 1.931 έως 2.167 κιλά Ωφέλιμο φορτίο από 1.050 έως 1.269 κιλά Καρότσα (ΜxΠxΥ) 1,549 x 1,560 (1,139 στους θόλους) x 0,511 μ. Καθίσματα 5 Ελαστικά 255/70 R16 (265/65 R17) Ρεζερβουάρ 69 λίτρα

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ