Φάκελος: Διπλοκάμπινα Pick Ups – Ford Ranger

Τελική τιμή διπλοκάμπινου (ανάλογα την έκδοση): από 26.884 έως 42.275 ευρώ

Το νέο Ranger που είναι ήδη διαθέσιμο από τα μέσα του 2019 ξεχωρίζει για την αυξημένη του ισχύ, τη βελτιωμένη κατανάλωση καυσίμου, την ακόμα πιο ραφιναρισμένη λειτουργία, καθώς και για τις προηγμένες τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού. Διατίθεται σε εκδόσεις Regular Cab, Super Cab και Double Cab και προσφέρεται με στάνταρ σύστημα τετρακίνησης. Επιπρόσθετα, διαθέτει νέα στοιχεία και «εργαλεία» που βελτιώνουν τα επίπεδα άνεσης, είτε ως επαγγελματικό είτε ως όχημα για δραστηριότητες ελεύθερου χρόνου.

Το στυλ του οχήματος παραμένει «επιθετικό», με την αισθητική αναβάθμιση να περιλαμβάνει νέα σχεδίαση εμπρός προφυλακτήρα και νέα μάσκα, ενώ η κεντρική οριζόντια μπάρα διαιρείται πλέον σε δύο λεπτά τμήματα. Στις νέες, premium χρωματικές επιλογές περιλαμβάνονται οι Diffused Silver και Blue Lightning, ενώ οι πιο πλούσιες εκδόσεις εξοπλισμού προσφέρουν premium προβολείς xenon και φώτα ημέρας LED.

2 (Medium)

Το άνετο εσωτερικό, το οποίο παραπέμπει σε επιβατικό αυτοκίνητο, προσφέρεται τώρα σε περιβάλλον Ebony Black, με τις βαμμένες επιφάνειες να αποκτούν μεγαλύτερη λάμψη και βάθος. Τα μοντέλα που διαθέτουν το αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων διαθέτουν επίσης έναν υψηλής ποιότητας επιλογέα. Το πολυτελές Ranger Limited προσφέρει μαύρα, δερμάτινα καθίσματα και λανσάρει ένα αποκλειστικό σχέδιο ζαντών αλουμινίου 17”.

3 (Medium)

Το εντυπωσιακό, νέο Ranger Wildtrak ξεχωρίζει με την απόχρωση Saber Orange, αλλά και με το μοναδικό, σκούρο φινίρισμα τιτανίου στην τραπεζοειδή μάσκα και τους αεραγωγούς στα άκρα. Προσδίδοντας μια ανάλογα σπορ και τολμηρή σχεδίαση, οι ίδιες χρωματικές νότες τιτανίου συναντώνται στους εξωτερικούς καθρέπτες, στις λαβές των θυρών, στις εισαγωγές αέρα, καθώς και στις ράγες του πατώματος φόρτωσης. Το νέο εσωτερικό του Ranger Wildtrak αποπνέει μία αίσθηση ανώτερης πολυτέλειας και σπορ γοητείας με dark-satin στοιχεία χρωμίου, γυαλιστερό διακοσμητικό ένθετο και υψηλής ποιότητας ημιδερμάτινα καθίσματα με χαραγμένο γραφικό Wildtrak.

4 (Medium)

Επίσης, οι εκδόσεις Limited και Wildtrak προσφέρουν μία νέα, «easy-lift» πίσω πόρτα με ράβδο που μειώνει σημαντικά την απαιτούμενη δύναμη που θα ασκήσει κανείς για την επαναφορά της στην κλειστή θέση.

ΚΟΡΥΦΑΙΕΣ ΕΠΙΔΟΣΕΙΣ

Ο προηγμένος, δίλιτρος EcoBlue πετρελαιοκινητήρας της Ford βρίσκεται στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος. Διαθέτει σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR) για βελτιστοποιημένες εκπομπές ρύπων, προσφέροντας παράλληλα στις εκδόσεις με το προηγμένο αυτόματο κιβώτιο των 10 σχέσεων της Ford έως και 9% μικρότερη κατανάλωση καυσίμου. Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται η πανίσχυρη έκδοση Bi-turbo που αποδίδει 213 ίππους και μέγιστη ροπή 500 Nm βελτιώνοντας μεταξύ άλλων και την ελκτική ικανότητα του οχήματος.

8 (Medium)

Οι δύο υπερσυμπιεστές λειτουργούν εν σειρά στις χαμηλότερες στροφές, για αυξημένη ροπή και απόκριση. Στις υψηλότερες, ο μικρότερος υπερσυμπιεστής παρακάμπτεται ώστε ο μεγαλύτερος να προσφέρει υψηλή ισχύ.

Ο νέος κινητήρας προσφέρεται επίσης με:

  • Μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας με απόδοση 130 ίππων, ροπή 340 Nm και εκπομπές CO2 από 209 g/km (κατανάλωση 8,0 l/100 km)
  • Μονό turbo μεταβλητής γεωμετρίας με μέγιστη ισχύ 170 ίππων, ροπή 420 Nm και εκπομπές CO2 από 216 g/km (κατανάλωση 8,3 l/100 km)

Ο κινητήρας με το μονό τούρμπο διαθέτει έναν συμπαγή υπερσυμπιεστή, ο οποίος έχει σχεδιαστεί ώστε να λειτουργεί με περισσότερη πίεση υπερπλήρωσης στις χαμηλότερες στροφές, συγκριτικά με τον απερχόμενο κινητήρα 2.2 TDCi, για αυξημένη ροπή και απόκριση σε όλες τις στροφές. Στον βασικό εξοπλισμό της γραμμής κίνησης του νέου Ranger, ο κατασκευαστής προβλέπει ένα 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο που προσφέρει κορυφαία αίσθηση στις αλλαγές. Ενώ στην περίπτωση του αυτόματου κιβωτίου, η αραιή κλιμάκωση των σχέσεων, σε συνδυασμό με τα προσαρμοζόμενα σημεία αλλαγής τους σε πραγματικό χρόνο, επιτρέπουν στο κιβώτιο να ανταποκρίνεται σε μεταβαλλόμενες οδηγικές συνθήκες ώστε να επιλέγεται η βέλτιστη σχέση για επιδόσεις, οικονομία ή πολιτισμένη λειτουργία, σε οποιοδήποτε οδηγικό σενάριο ή μοτίβο.

ΠΑΝΤΟΣ ΕΔΑΦΟΥΣ

Η οδηγική εμπειρία του νέου Ranger βελτιώνεται μεταξύ άλλων και με την αναβαθμισμένη ανάρτηση, η οποία προσφέρει βελτιωμένη άνεση στο ταξίδι. Η σκληρότητα ελατηρίων και αμορτισέρ έχει ρυθμιστεί ώστε να προσφέρει άνεση και συμπεριφορά ανάλογα με το χαρακτήρα κάθε έκδοσης.

10 (Medium)

Με ικανότητα διέλευσης μέσα από νερό μέχρι και σε βάθος 800 mm και με απόσταση αμαξώματος από το έδαφος στα 230 mm, το νέο Ranger είναι σχεδιασμένο ώστε να διαχειρίζεται με ευκολία οποιοδήποτε οδηγική κατάσταση ή έδαφος κατά τη διάρκεια μιας επαγγελματικής αποστολής ή ενός ταξιδιού αναψυχής. Με γωνία προσέγγισης 29 μοιρών και γωνία διαφυγής 21 μοιρών, ο οδηγός ελέγχει με ασφάλεια και σιγουριά το όχημα όταν περνά από εμπόδια με απότομες κλίσεις. Τα ανταγωνιστικά off-road πλεονεκτήματα του νέου Ranger συνδυάζονται επίσης με ικανότητα ρυμούλκησης έως 3.500 κιλά και ωφέλιμο φορτίο έως 1.252 kg.

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΕΣ ΣΥΝΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑΣ

Το νέο Ford Ranger λανσάρει προηγμένα συστήματα για να μπορούν ιδιοκτήτες και οδηγοί να είναι συνδεδεμένοι εν κινήσει. Το ενσωματωμένο modem FordPass Connect μετατρέπει το Ranger σε κινητό Wi-Fi hotspot, στο οποίο μπορούν να συνδεθούν μέχρι και 10 φορητές συσκευές. Επίσης, η πρόσβαση σε διάφορες λειτουργίες του οχήματος μπορεί να γίνει εύκολα μέσω της εφαρμογής FordPass, κάτι που καθιστά την εμπειρία χρήσης ευκολότερη και πιο παραγωγική για ιδιοκτήτες ή οδηγούς στόλων (fleet), Σε αυτή περιλαμβάνονται οι εξής λειτουργίες:

  • Vehicle Status (Κατάσταση Οχήματος)
  • Vehicle Locator (Εντοπιστής Οχήματος)
  • Απομακρυσμένο κλείδωμα/ξεκλείδωμα

Μεταξύ των προηγμένων τεχνολογιών είναι επίσης και το σύστημα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας SYNC 3 της Ford που λειτουργεί με απλές, φωνητικές εντολές ή μέσω χειρονομιών (pinch & swipe), με τη βοήθεια μίας οθόνης αφής 8”.

ΑΥΞΗΜΕΝΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Το νέο Ranger είναι το πρώτο όχημα στην κατηγορία του που προσφέρει τεχνολογίες Pre-Collision Assist με Pedestrian Detection και Intelligent Speed Limiter στο βασικό του εξοπλισμό. Η τεχνολογία Pedestrian Detection της Ford χρησιμοποιεί μια κάμερα τοποθετημένη στο εμπρός μέρος καθώς και ραντάρ για τον εντοπισμό ανθρώπων στο δρόμο, έχοντας τη δυνατότητα να ενεργοποιεί αυτόματα το φρένο στην περίπτωση που ο οδηγός δεν ανταποκριθεί στις προειδοποιήσεις του συστήματος.

Εν τω μεταξύ, το «Intelligent Speed Limiter» συνδυάζει τις τεχνολογίες Speed Limiter και «Traffic Sign Recognition» της Ford, ώστε η μέγιστη ταχύτητα του νέου Ranger να προσαρμόζεται αυτόματα παραμένοντας εντός των εκάστοτε νόμιμων ορίων.

Για πρώτη φορά, το νέο Ranger προσφέρει το «Ford KeyFree System» και τον διακόπτη εκκίνησης Ford Power, ενώ το κλείδωμα της πίσω πόρτας ενσωματώνεται τώρα στο σύστημα κεντρικού κλειδώματος. Η προαιρετική τεχνολογία «Active Park Assist» βοηθά στο παρκάρισμα του οχήματος σε παράλληλους χώρους στάθμευσης ενόσω ο οδηγός ελέγχει το γκάζι και το φρένο.

Τεχνολογίες υποστήριξης του οδηγού που διατίθενται αυξάνοντας τα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας είναι οι Lane-Keeping Alert και Lane-Keeping Aid, Adaptive Cruise Control με Forward Alert, Traffic Sign Recognition, εμπρός και πίσω αισθητήρες παρκαρίσματος, κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και το στάνταρ σύστημα Electronic Stability Control με περιορισμό κινδύνου ανατροπής και έλεγχο ευστάθειας τρέιλερ (trailer sway control).

AMERICAN STYLE

Το πιο… σκληρό πρόσωπο του δημοφιλούς Ranger έρχεται να αποδώσει η νέα έκδοση Ranger Raptor! Δεν είναι μόνο η επιβλητική εμφάνιση και το ακραίο στυλ που καθιστούν αυτό το Ranger ξεχωριστό. Είναι -κυρίως- η δουλειά της «Ford Performance» (του ειδικού τμήματος αναβάθμισης που διατηρεί ο κατασκευαστής) στο πλαίσιο και στα μηχανικά μέρη που ετοίμασαν το Ranger Raptor για τα… δύσκολα! Το μοναδικό, άκρως ανθεκτικό, ενισχυμένο πλαίσιο του Ranger  Raptor  χρησιμοποιεί υψηλής αντοχής ατσάλι με μειωμένη περιεκτικότητα κραμάτων, για να αντέχει την υψηλή καταπόνηση που επιφέρει η off-road αγωνιστική οδήγηση.

7 (Medium)

Ο μοναδικός σχεδιασμός του πλαισίου συνδυάζεται με τη βελτιστοποιημένη γεωμετρία εκτός δρόμου προσδίδοντας εντυπωσιακές δυνατότητες οπουδήποτε. Η αγωνιστική ανάρτηση είναι φτιαγμένη για να τα βγάζει πέρα σε δύσκολα εδάφη με υψηλές ταχύτητες, διατηρώντας παράλληλα απόλυτο έλεγχο και άνεση. Αμορτισέρ FOX με «Position Sensitive Damping» παρέχουν αυξημένες δυνάμεις απόσβεσης σε ακραίες συνθήκες για απαράμιλλη συμπεριφορά off-road και μειωμένες δυνάμεις απόσβεσης σε μέτριες συνθήκες για πιο βελτιωμένη ποιότητα κύλισης στο δρόμο.

8 (Medium)
Οι σπορ αποσβεστήρες με έμβολα 46,6 χιλ. υποστηρίζονται από αλουμινένιους βραχίονες ελέγχου, με προεξέχοντες βάσεις θόλων αμορτισέρ μπροστά και ειδική νέα διάταξη πίσω ανάρτησης με γόνατα ελατηρίων, αλλά και ενσωματωμένο σύνδεσμο Watt που επιτρέπει την κίνηση του άξονα πάνω / κάτω με ελάχιστη πλευρική απόκλιση. Το φρενάρισμα επιτυγχάνεται από εμπρός δαγκάνες δύο εμβόλων, αεριζόμενους εμπρός δίσκους 332 χιλ. x 32 χιλ. και αεριζόμενους πίσω δίσκους 332 χιλ. x 24 χιλ.
Ακόμα και τα ελαστικά BF Goodrich 285/70 R17 έχουν σχεδιαστεί ειδικά για το Ranger Raptor.

6 (Medium)

Στην καμπίνα, συναντάμε υψηλή ποιότητα κατασκευής, αρμονικά χρώματα και ανθεκτικά υλικά. Τα επενδυμένα καθίσματα είναι ειδικά σχεδιασμένα για στήριξη σε οδήγηση εκτός δρόμου με μεγάλες ταχύτητες με ένα μαξιλάρι διπλής σκληρότητας που παρέχει βέλτιστη άνεση και υλικά τύπου σουέτ για αυξημένο κράτημα. Η μπλε ραφή και οι δερμάτινες επενδύσεις δίνουν τους απαραίτητους τόνους πολυτέλειας και σπορτίφ αισθητικής.

T70-issue-03

Τεχνικά Χαρακτηριστικά

ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

2,0 EcoBlue: Κύλινδροι/Βαλβίδες 4c / 16V Κυβισμός (κ.εκ.) 2.198 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 213/3.000 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 500/1.500 Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.) 89,9 x 100,8 Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 10,1 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180 Μέση κατανάλωση (λίτ./100 χλμ.) 7,9

2,0 EcoBlue: Κύλινδροι/Βαλβίδες 4c / 16V Κυβισμός (κ.εκ.) 2.198 Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 170/3.700 Ροπή (Nm/σ.α.λ.) 420/1.500 Διάμετρος x Διαδρομή (χιλ.) 86,0 x 94,6 Επιτάχυνση 0-100 χλμ./ώρα (δλ.) 11,4 Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) 180 Μέση κατανάλωση (λίτ./100 χλμ.) 7,2

ΜΕΤΑΔΟΣΗ: Μετάδοση της κίνησης στους πίσω τροχούς ή και στους τέσσερις τροχούς με ηλεκτρονικό διακόπτη εμπλοκής. Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων Ford MT82 6+1 σχέσεων ή αυτόματο σειριακό κιβώτιο 10 σχέσεων.

ΑΝΑΡΤΗΣΗ: Εμπρός: Ανεξάρτητη, διπλά ψαλίδια, τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου, ελατήρια. Πίσω: Άκαμπτος άξονας, ελλειπτικά φύλλα σούστας, τηλεσκοπικά αμορτισέρ αερίου.

ΦΡΕΝΑ: Εμπρός: Αεριζόμενοι δίσκοι 302 χιλ. Πίσω: Αυτορυθμιζόμενα ταμπούρα 270 χιλ.

ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ & ΒΑΡΗ: Μεταξόνιο 3,220 μ. Μήκος 5,359 (Double Cab) μ. Πλάτος 1,977 μ. Ύψος 1,815 μ. Πρόβολος εμπρός 0,905 μ. Πρόβολος πίσω 1,226 μ.  Απόσταση από το έδαφος 232 χιλ. Γωνία προσέγγισης 28ο Γωνία διαφυγής 27ο Διάμετρος κύκλου στροφής 12,2 μ. Μικτό Βάρος 3.270 κιλά Απόβαρο από 2.130 έως 2.510 κιλά Ωφέλιμο φορτίο από 620 έως 1.140 κιλά Καρότσα (ΜxΠxΥ) 1,613 x 1,560 (1,139 στους θόλους) x 0,511 μ. Καθίσματα 5 Ελαστικά 255/70 R16 (265/65 R17) Ρεζερβουάρ 69 λίτρα

Διαβάστε το περιοδικό online ή κατεβάστε το στη συσκευή σας!

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ