Με επιτυχία ολοκληρώθηκε το συνέδριο του ΙΛΜΕ για τα logistics

banner-google-news

Με περισσότερους από 300 ενεργούς συμμετέχοντες  ολοκληρώθηκε το συνέδριο του ΙLME (Ινστιτούτο Logistics Management Ελλάδος), για τα logistics.

Θυμίζουμε ότι το ΙLME είναι ένας μη κερδοσκοπικός οργανισμός με στόχο την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας του ελληνικού προϊόντος Logistics και την ανάδειξη του logistics management στο Εμπόριο, τη Βιομηχανία και τη Δημόσια Διοίκηση. Το Συνέδριο άνοιξε ο Πρόεδρος του ILME Κωνσταντίνος Χανιώτης, και εξελίχθηκε σε μια ανοιχτή συζήτηση για την εκπαίδευση, την πιστοποίηση και τους προβληματισμούς των νέων ανθρώπων της εφοδιαστικής αλυσίδας.

Screenshot_47

Στο κέντρο της συζήτησης τοποθετήθηκαν νέοι άνθρωποι, καταξιωμένα στελέχη του χώρου των logistics, και ακαδημαϊκοί στο χώρο της Εφοδιαστικής Αλυσίδας.
Τονίστηκε ιδιαίτερα, εκτός των άλλων, η ανάγκη κοινής δράσης Πανεπιστημίων, εταιρειών και φορέων, όπως ο ILME, για την ενίσχυση των soft skills και των  τεχνικών δεξιοτήτων των σπουδαστών σε ένα δομημένο πλαίσιο συνεργασίας που θα προάγει τις επαγγελματικές προοπτικές της νέας γενιάς.

Στη συνάντηση συμμετείχαν και  επαγγελματίες Εφοδιαστικής Αλυσίδας στην Κύπρο, όπως ο Γιώργος Λοϊζίδης, Πρόεδρος ΚΥ.Φ.Ε.ΑΣ., του οργανισμού εφοδιαστικής αλυσίδας της Κύπρου, και ανταλλάχτηκαν εποικοδομητικές σκέψεις μεταξύ Κυπρίων και Ελλήνων συναδέλφων. Κατά τη διάρκεια της συνάντησης παρουσιάστηκε και η πρωτοβουλία του ΚΥΦΕΑΣ, σε συνεργασία με το ILME για την παροχή της δυνατότητας της Πιστοποίησης ELA και στην Κύπρο.

Screenshot_23

Σημειώνουμε ορισμένες ενδιαφέρουσες προτάσεις των συνέδρων για:

  • Περισσότερες ενέργειες γνώσης
  • Διασύνδεση του κλάδου με τους φοιτητές, αλλά και με τους νέους επαγγελματίες
  • Διασύνδεση της ακαδημαϊκής κοινότητας με την αγορά

Επισημάνθηκε επίσης η μεγάλη δίψα και η ανάγκη που υπάρχει για εκπαίδευση σε πρακτικές δεξιότητες.

Screenshot_27
Ως ένας εθελοντικός οργανισμός για τους ανθρώπους της εφοδιαστικής αλυσίδας, όλο το διοικητικό συμβούλιο του ILME δεσμεύτηκε να κρατάει ανοικτές τις πόρτες του στα στελέχη της εφοδιαστικής αλυσίδας, κάθε επιπέδου και ειδικότητας.
Η συλλογική προσπάθεια, η γνώση, η πιστοποίηση, η επιβράβευση, θα οδηγήσουν σε καλύτερες υπηρεσίες της εφοδιαστικής αλυσίδας και σε βελτίωση των συνθηκών απασχόλησης του κλάδου.