Διώροφο και ηλεκτροκίνητο λεωφορείο απο την Hyundai

Η Hyundai παρουσίασε το πρώτο ηλεκτροκίνητο διώροφο λεωφορείο, καθώς η εταιρεία στοχεύει στη μείωση της κυκλοφοριακής συμφόρησης και της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

hyundai_electric_doubledecker_bus (3)

Το ηλεκτρικό λεωφορείο χρησιμοποιεί μια μπαταρία πολυμερούς υψηλής απόδοσης 384 kWh, με μέγιστη εμβέλεια 300 χλμ  με μία φόρτιση. Η Hyundai υποστηρίζει ότι το λεωφορείο μπορεί να φορτιστεί πλήρως σε μόλις 72 λεπτά. Προσφέροντας χώρο για 70 επιβάτες – 59 επιβάτες στο χαμηλότερο επίπεδο και ακόμα 11 επιβάτες στο ανώτερο – η Hyundai έδωσε στη δημοσιότητα περισσότερες τεχνικές λεπτομέρειες.

Το διώροφο λεωφορείο έχει μήκος 12,990 mm και ύψος 3,995 mm. Εξοπλίζεται με ένα ανεξάρτητο σύστημα ανάρτησης στον πρώτο κινητήριο άξονα για πιο άνετη κύλιση και έναν άξονα με κινητήρα απόδοσης 240kW, σε συνδυασμό με έναν κινητήρα στον δεύτερο άξονα που ελαχιστοποιεί την απώλεια ηλεκτρικής ενέργειας. Ένα σύστημα διεύθυνσης στους οπίσθιους  τροχούς λειτουργεί συνδυαστικά με το σύστημα διεύθυνσης του εμπρόσθιου άξονα, αυξάνοντας τη δυνατότητα ελιγμών .

hyundai_electric_doubledecker_bus (1)
Η Hyundai ανέπτυξε το ηλεκτρικό λεωφορείο μέσα σε 18 μήνες μέσω ενός έργου που υποστηρίχθηκε από το κορεατικό Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών.

Προσφέρει επίσης δύο αναπηρικές θέσεις,  αυτόματη κεκλιμένη ράμπα και χαμηλό σχεδιασμό δαπέδου ως μέτρα προσβασιμότητας. Επιπλέον χαρακτηριστικά ασφαλείας αποτελούν ο δυναμικός έλεγχος του οχήματος (VDC),που συμβάλλει στην αναγνώριση της επιθυμητής κατεύθυνσης οδήγησης  και στη διατήρηση του οχήματος υπό έλεγχο, ενώ ένα σύστημα αποφυγής συγκρούσεων χρησιμοποιεί την εμπρόσθια κάμερα για να εντοπίσει πιθανούς κινδύνους και να τους αποφύγει.

hyundai_electric_doubledecker_bus (2)

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ