Άνοδος πωλήσεων για τα επαγγελματικά της Peugeot το 2016

banner-google-news

Σε ανοδική τροχιά εξακολουθεί να βρίσκεται η PEUGEOT στην ελληνική αγορά και το 2016, με 6.055 ταξινομήσεις επιβατικών και ελαφρών επαγγελματικών μοντέλων και μερίδιο αγοράς 7,2%, εμφανίζοντας αύξηση πωλήσεων 11,5% σε σχέση με το 2015. Αντίστοιχα, η συνολική αγορά επιβατικών και επαγγελματικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα παρουσίασε επίσης αύξηση της τάξεως του 3,8% με 84.518 ταξινομήσεις έναντι 81.457 την προηγούμενη χρονιά.

Με θετικό πρόσημο έκλεισε το 2016 για την PEUGEOT Professionnel η οποία σημείωσε μερίδιο αγοράς 8,4% διατηρώντας τη θέση της στην πρώτη πεντάδα της ελληνικής αγοράς ελαφρών επαγγελματικών.

Στην ανοδική πορεία της Peugeot σημαντικό ρόλο έχει παίξει και η διείσδυσή της στις εταιρικές πωλήσεις, μια αγορά που εμφανίζει αυξητική τάση. Στο πελατολόγιο της Peugeot συγκαταλέγονται οι σημαντικότερες διεθνείς και ελληνικές εταιρείες μακροχρόνιων και βραχυχρόνιων μισθώσεων (LTR & RAC), μικρές και μεγάλες επιχειρήσεις καθώς και ελεύθεροι επαγγελματίες.

Η αξιοπιστία, η ασφάλεια, οι επιδόσεις και η οδηγική απόλαυση, το πλούσιο επίπεδο εξοπλισμού, οι νέοι κινητήρες E6 πετρελαίου και βενζίνης – με τους δεύτερους να βραβεύονται δεύτερη συνεχή χρονιά – σε συνδυασμό με το αυτόματο κιβώτιο 6 σχέσεων (EAT6), η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και εκπομπή ρύπων, το χαμηλό κόστος χρήσης, ο πλήρης χαρακτήρας των μοντέλων της Peugeot καθώς και τα ευέλικτα προγράμματα απόκτησης που προσφέρει η ελληνική αντιπροσωπεία, είναι ασφαλώς οι λόγοι που τοποθετούν την μάρκα στην πρώτη πεντάδα της αγοράς.

Σου άρεσε το άρθρο; Κοινοποίησέ το!