H Γενική Γραµµατεία Βιοµηχανίας ανακοινώνει ότι η εταιρεία Mazda Νοτιοανατολικής Ευρώπης εκτελεί πρόγραµµα ανάκλησης αυτοκινήτων Mazda µοντέλα Mazda2 (DE), BT-50 (UN), Mazda6 (GH), CX-7 (ER), RX-8 (SE) και CX-9 (TB).
Η ανάκληση αφορά σε 17.920 οχήµατα στην ελληνική αγορά, µε εύρος αριθµών πλαισίου
και ηµεροµηνίες παραγωγής ως ακολούθως:
Mazda2 (DE) JMZ DE**** ** 100018 – 530770 JM7 DE**** ** 100016 – 288037 |
19 Ιουλίου 2007 – 3 Νοεµβρίου 2014 20 Ιουνίου 2007 – 8 Αυγούστου 2014 |
BT-50 (UN) MM7 UN**** ** 620551 – 898453 WF0 LM**** ** 624623 – 850445 WF0 UM**** ** 619712 – 857896 |
16 Νοεµβρίου 2006 – 22 Μαρτίου 2011 17 Οκτωβρίου 2006 – 28 Ιανουαρίου 2010 14 Σεπτεµβρίου 2006 – 19 Μαρτίου 2010 |
Mazda6 (GH) JMZ GH**** ** 100113 – 264069 JM7 GH**** ** 113633 – 136255 |
3 Αυγούστου 2007 – 29 Ιανουαρίου 2010 21 Μαΐου 2008 – 16 Οκτωβρίου 2009 |
CX-7 (ER) JMZ ER**** ** 100039 – 134185 JM3 ER2939 70 101186 JM3 ER2932 70 101188 |
1 Ιανουαρίου 2007 – 12 Ιουνίου 2009 4 Απριλίου 2006 4 Απριλίου 2006 |
RX-8 (SE) JMZ GH**** ** 100113 – 264069 JM7 GH**** ** 113633 – 136255 |
3 Αυγούστου 2007 – 29 Ιανουαρίου 2010 21 Μαΐου 2008 – 16 Οκτωβρίου 2009 |
CX-9 (TB) JMZ TB**** ** 100001 – 300987 JM7 TB**** ** 100067 – 303496 JM3TB38A680138196 |
25 Ιουνίου 2008 – 9 Αυγούστου 2012 20 Σεπτεµβρίου 2007 – 12 Ιανουαρίου 2011 29 Οκτωβρίου 2007 |
Στα συγκεκριµένα οχήµατα, η συνεχιζόµενη έκθεση σε υψηλά επίπεδα απόλυτης υγρασίας µπορεί να προκαλέσει την αλλοίωση της πυκνότητα του υλικού στον πυροκροτητή. Σε περίπτωση σύγκρουσης όπου απαιτείται η ανάπτυξη του µετωπικού αερόσακου της πλευράς συνοδηγού τότε µπορεί να µη γίνει αποτελεσµατική ανάπτυξη των αεροσάκων και οι πυροκροτητές να θρυµµατιστούν και τα θραύσµατα τους να χτυπήσουν τον οδηγό ή άλλους επιβάτες του οχήµατος, µε αποτέλεσµα σοβαρό τραυµατισµό ή θάνατο.
Μέχρι στιγµής στην Ελλάδα δεν έχει αναφερθεί καµία περίπτωση ατυχήµατος, που να σχετίζεται µε το ανωτέρω θέµα.
Οι ιδιοκτήτες των ανωτέρω οχηµάτων, θα ενηµερωθούν εγγράφως µέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο Εξουσιοδοτηµένων Επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει αντικατάσταση του µετωπικού αερόσακου της πλευράς συνοδηγού, χωρίς καµία οικονοµική επιβάρυνση.
Για περισσότερες πληροφορίες ή διευκρινήσεις οι καταναλωτές παρακαλούνται όπως
επικοινωνήσουν τηλεφωνικά µε το ∆ίκτυο εξουσιοδοτηµένων επισκευαστών της Mazda, το
οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα www.mazda-gr.com.