Η Amazon γίνεται μεγάλος παίκτης στις μεταφορές

banner-google-news

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται το σχέδιο της Amazon για ανάπτυξη αυτοτελούς μεταφορικής δραστηριότητας, καθώς πλέον δεν αρκείται μόνο στην παράδοση προϊόντων που αγοράζονται από τον ιστότοπό της. Η εταιρεία εξυπηρετεί με ίδια μέσα εξωτερικούς πελάτες της σε μια προσπάθεια να ανταγωνιστεί μεταφορικούς κολοσσούς όπως η FedEx και η UPS.

«Θέλουν να καταστούν ένα νέο είδος ταχυδρομικής υπηρεσίας στις ΗΠΑ όπου όλα μπορούν να φτάσουν παντού, αλλά και γρήγορα», σχολίασε ο σύμβουλος ηλεκτρονικού εμπορίου Κρις Μακάμπι, ο οποίος ήταν στέλεχος πωλήσεων στην Amazon από το 2006 έως το 2012.

Η Amazon ανακοίνωσε στην έκθεση πρώτου τριμήνου ότι οι κεφαλαιουχικές δαπάνες της αυξήθηκαν κατά 80% σε σχέση με πέρυσι, βοηθώντας την να αυξήσει την ικανότητα του εσωτερικού της δικτύου εφοδιαστικής κατά 50% σε ετήσια βάση. Σύμφωνα με την SJ Consulting Group, η Amazon αποστέλλει τώρα η ίδια το 72% των  πακέτων της, ενώ δύο χρόνια πριν, αυτό το ποσοστό ήταν 46,6%.

Από το 2014, η Amazon έχει ξεκινήσει τη δημιουργία του δικού της παγκόσμιου δικτύου μεταφορών. Επτά χρόνια και 10 δισεκατομμύρια παραδόσεις αργότερα, η Amazon διαθέτει 400.000 οδηγούς παγκοσμίως, 40.000 ημιφορτηγά, 30.000 φορτηγά και στόλο με περισσότερα από 70 αεροπλάνα. Ίσως η μεγαλύτερη επένδυση μέχρι τώρα είναι το νέο hub της Amazon Air ύψους 1,5 δισ. δολαρίων που άνοιξε στο Κεντάκι τον Αύγουστο.