Αυστηρότερους κανόνες για τα αυτόνομα οχήματα και ασφαλέστερους δρόμους ζητούν στις ΗΠΑ

banner-google-news

Να διασφαλίσει, με αυστηρότερους κανόνες, ότι τα αυτόνομα οχήματα είναι ασφαλή, πριν βγουν σε μεγάλους αριθμούς στους δρόμους, ζήτησαν από την κυβέρνηση Μπάιντεν εργατικά συνδικάτα και ένας συνήγορος για την ασφάλεια των καταναλωτών στις ΗΠΑ.

Οι θάνατοι από τροχαία ατυχήματα τους πρώτους εννέα μήνες του 2021 ήταν οι υψηλότεροι από το 2006, στις ΗΠΑ δήλωσαν οι ρυθμιστικές αρχές.

Η νομοθεσία για την ανάπτυξη αυτόνομων οχημάτων είναι ανενεργή εδώ και χρόνια. Σύμφωνα με το Πρακτορείο Ρόιτερς, οι ρυθμιστικές αρχές ασφαλείας διερευνούν μια σειρά από ατυχήματα που αφορούν το σύστημα υποβοήθησης οδηγού της Tesla Inc, Autopilot.

Η Tesla είπε ότι τα συστήματά της είναι ασφαλή.

Υπό την πίεση των ρυθμιστικών αρχών, ωστόσο, η Tesla συμφώνησε την απενεργοποιήσει μια λειτουργία του «Full Self-Driving» (Beta), που επέτρεπε στα οχήματα να περνούν από ένα σήμα στάσης, χωρίς να σταματήσουν τελείως, σε χαμηλές ταχύτητες.

tesla 22 (Medium)

Ο Τζον Σάμουελσεν, ο οποίος ηγείται της Ένωσης Εργαζομένων στις Μεταφορές της Αμερικής, είπε στους νομοθέτες ότι οι Ηνωμένες Πολιτείες πρέπει να «θέσουν και να επιβάλουν αυστηρά πρότυπα ασφαλείας», στα αυτόνομα οχήματα.

Υπάρχουν πάνω από 1.400 αυτοματοποιημένα οχήματα που δοκιμάζονται αυτή τη στιγμή από περισσότερες από 80 εταιρείες σε 36 πολιτείες, ανέφερε ο Peter DeFazio, ο οποίος προεδρεύει της επιτροπής. «Οι ρυθμιστικές αρχές πρέπει να επιτελέσουν το έργο τους και να διασφαλίσουν ότι τα αυτόνομα οχήματα θα εκπληρώσουν την υπόσχεση των κατασκευαστών τους, για ασφαλέστερους δρόμους», δήλωσε ο DeFazio. «Γνωρίζουμε τι συμβαίνει, όταν οι ρυθμιστικές αρχές αφήνουν τη βιομηχανία ανεξέλεγκτη».

Πολλοί νομοθέτες έθεσαν επίσης ερωτήματα σχετικά με το εάν τα αυτόνομα οχήματα θα μπορούσαν να θέσουν σε κίνδυνο τις θέσεις εργασίας.