Τον Ιούνιο οι ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ μειώθηκαν κατά 22,5% σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2021, μετρώντας 144.210 μονάδες. Αυτή η πτώση οφείλεται κυρίως στη μείωση των πωλήσεων van (η κατηγορία αυτή αντιπροσωπεύει το 80% των συνολικών ταξινομήσεων επαγγελματικών οχημάτων. Διψήφιες απώλειες υπέστησαν οι τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ: η Ισπανία (-26,9%), η Γερμανία (-26,1%), η Ιταλία (-21,3%) και η Γαλλία (-20,9%).
Αντίθετα οι ταξινομήσεις νέων βαρέων φορτηγών αυξήθηκαν κατά 4,6% σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση, φτάνοντας τις 22.482 μονάδες. Οι τέσσερις μεγάλες αγορές της δυτικής Ευρώπης κατέγραψαν μικτές επιδόσεις. Η Ισπανία σημείωσε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση (+30,8%), ακολουθούμενη από την Ιταλία (+10,2%). Αντίθετα, η Γαλλία σημείωσε μείωση κατά 8,2%. Η Γερμανία από την άλλη παρέμεινε σταθερή (+0,1%). Η Πολωνία –η μεγαλύτερη αγορά βαρέων φορτηγών στην Κεντρική Ευρώπη– συνέβαλε στις θετικές επιδόσεις της περιοχής σημειώνοντας διψήφια αύξηση (+10,4%).
Έξι μήνες μετά το 2022, οι πωλήσεις νέων βαρέων φορτηγών στην ΕΕ σημείωσαν μέτρια αύξηση (+0,4%), συνολικά 128.501 μονάδες, επωφελούμενες από τις θετικές επιδόσεις των τελευταίων δύο μηνών. Ωστόσο, οι τέσσερις μεγάλες αγορές της περιοχής παρουσίασαν διάφορα αποτελέσματα. Η Ισπανία και η Γαλλία σημείωσαν κέρδη (+5,9% και +2,6% αντίστοιχα), ενώ η Γερμανία κατέγραψε αρνητική ανάπτυξη (3,3%). Η Ιταλία παρέμεινε αμετάβλητη σε σύγκριση με τον Ιούνιο του 2021.