10% οικονομικότεροι σε καύσιμο οι νέοι κινητήρες της Renault Trucks

banner-google-news

Η Renault Trucks αντιμετωπίζει την πρόκληση της μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2 εξοπλίζοντας τις σειρές T, T High, C και K με νέους κινητήρες DE11 και DE13. Σε συνδυασμό με την ενσωμάτωση προηγμένων τεχνολογιών, όπως το Turbo Compound, και αποκλειστικών υπηρεσιών, μπορούν να μειώσουν την κατανάλωση έως και 10%.

Η Renault Trucks έχει κάνει σημαντικές αλλαγές το 2021 στις σειρές T, T High, C και K όσον αφορά τη σχεδίαση, την οδηγική άνεση και την άνεση στο όχημα. Ο κατασκευαστής συνεχίζει τωρα αυτή την εξέλιξη με την άφιξη των νέων κινητήρων 11 και 13 λίτρων Euro VI Step E, DE11 και DE13, οι οποίοι ενσωματώνουν νέες τεχνολογίες που μειώνουν σημαντικά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2.

renault truck (2) (Medium)

Πιο συγκεκριμένα, για βελτιωμένη καύση, οι κινητήρες DE11 και DE13 διαθέτουν πατενταρισμένη τεχνολογία Wave Piston. Ανακατευθύνοντας τις φλόγες μέσα στο θάλαμο καύσης, αυτή η λύση επιτρέπει καλύτερη χρήση του διαθέσιμου οξυγόνου και επομένως καλύτερη καύση. Οι κινητήρες είναι επίσης εξοπλισμένοι με νέα μπεκ βελτιωμένης ακρίβειας, τα οποία είναι προσαρμοσμένα στη νέα καύση.

Για να βελτιώσει την απόδοση, η Renault Trucks έχει επίσης επικεντρωθεί στη μείωση των απωλειών λόγω τριβής: οι μπιέλες, τα έμβολα και ο στροφαλοφόρος άξονας έχουν επανασχεδιαστεί και ο έλεγχος αερίου του στροφαλοθαλάμου έχει βελτιστοποιηθεί. Έχει επίσης αναπτυχθεί ένας νέος υπερσυμπιεστής με ρουλεμάν υψηλής απόδοσης με βελτιωμένο χρόνο απόκρισης και μια αντλία λαδιού μεταβλητής ροής σε συνδυασμό με λάδι χαμηλού ιξώδους.

Τελευταίο αλλά εξίσου σημαντικό, η Renault Trucks επέλεξε ένα βελτιστοποιημένο σύστημα μετεπεξεργασίας και μια νέα μονάδα ελέγχου κινητήρα.

Τεχνολογία Turbo Compound

Για βέλτιστη απόδοση, τα Renault Trucks T, T High και C μπορούν να διατεθούν προαιρετικά με τον κινητήρα DE13 TC, που διαθέτει τεχνολογία Turbo Compound, η οποία παρέχει σημαντική εξοικονόμηση καυσίμου χωρίς συμβιβασμούς στους ελιγμούς ή την ταχύτητα ταξιδίου.

Μια πρόσθετη τουρμπίνα, τοποθετημένη κάτω από τον στροβιλοσυμπιεστή, μετατρέπει την υπολειμματική ενέργεια που περιέχεται στα καυσαέρια σε μηχανική ενέργεια και τη μεταδίδει στον στροφαλοφόρο άξονα με τη μορφή πρόσθετης ροπής του κινητήρα.

Το Turbo Compound επομένως επιτρέπει την επίτευξη υψηλότερων επιπέδων ροπής σε χαμηλότερες στροφές κινητήρα. Στον αυτοκινητόδρομο, με ενεργοποιημένο το cruise control και κατά την οδήγηση σε ανηφόρα, μπορεί να διατηρηθεί σταθερή ταχύτητα χωρίς να χρειάζεται να κατεβάσετε ταχύτητα.

Τα οχήματα είναι επίσης εξοπλισμένα με το κιβώτιο ταχυτήτων Optidriver νέας γενιάς, το οποίο ενσωματώνει νέα αριθμομηχανή, νέο λογισμικό ελέγχου και νέο ενεργοποιητή συμπλέκτη για ομαλότερη και ταχύτερη αλλαγή ταχυτήτων.

Για μεγαλύτερη εξοικονόμηση καυσίμου, η Renault Trucks επέλεξε επίσης τη λύση Smart Torque Control, η οποία μεγιστοποιεί τον χρόνο παραμονής στη ζώνη με την καλύτερη απόδοση κινητήρα, χωρίς να επιβαρύνει τους ελιγμούς.

Η Renault Trucks συνεχίζει επίσης να βελτιώνει το προγνωστικό cruise control Optivision, το οποίο χρησιμοποιεί την τοπογραφία του δρόμου για τη βελτιστοποίηση της αλλαγής ταχυτήτων και την εξοικονόμηση καυσίμου.

Ο κατασκευαστής προσφέρει επίσης λύσεις για την υποστήριξη των μεταφορέων στις προσπάθειές τους να παρακολουθούν και να βελτιώνουν την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές CO2 του στόλου τους. Το λογισμικό διαχείρισης στόλου Optifleet (Μονάδα ελέγχου) παρακολουθεί την κατανάλωση καυσίμου κάθε οχήματος και αναλύει τον τρόπο οδήγησης προκειμένου να εντοπίσει περιοχές όπου μπορούν να ληφθούν μέτρα για τη μείωση της κατανάλωσης. Επιπλέον, η Renault Trucks έχει αναπτύξει ένα πλήρες πρόγραμμα εκπαίδευσης σχετικά με τις αρχές της ορθολογικής οδήγησης για να διασφαλίσει ότι η κατανάλωση καυσίμου διατηρείται υπό έλεγχο.