Τέλη του 2022 ξεκινά η διαγωνιστική διαδικασία για το «Αργοστόλι–Πόρος»

banner-google-news

Ο διαγωνισμός για το έργο «Βελτίωση του Οδικού άξονα Αργοστόλι–Πόρος» με προϋπολογισμό 55 εκατ. ευρώ αναμένεται να ξεκινήσει στα τέλη του 2022, ενώ ήδη έχει επιτευχθεί σημαντική μελετητική ωρίμανση, σύμφωνα με δήλωση του υφυπουργού Υποδομών Γιώργου Καραγιάννη.

Οφέλη

Η οδός διέρχεται μέσα από πληθώρα οικισμών (Τραυλιάτα, Περατάτα, Βλαχάτα, Πλατειές, Βαλεριάνο, Πάστρα, Αγία Ειρήνη, Τζανάτα) και έχει χαρακτηριστικά που μεταβάλλονται σημαντικά ανά τμήματα. Αυτό έχει ως συνέπεια, η μέση ταχύτητα να μην υπερβαίνει τα 50χλμ/ώρα χωρίς να υπάρχει δυνατότητα προσπέρασης, με συνέπεια αυξημένη επικινδυνότητα και χρόνο διαδρομής που φθάνει τη μία ώρα.
Με τη κατασκευή του έργου επιτυγχάνεται:

· Η αύξηση της οδικής ασφάλειας με την παροχή δυνατότητας ασφαλούς προσπέρασης σε ποσοστό άνω του 20% σε κάθε κατεύθυνση κυκλοφορίας ομαλά ισοκατανεμημένο κατά μήκος της διαδρομής, τη λήψη μέτρων πρόληψης των ατυχημάτων εντός και εκτός οικισμών και την εφαρμογή αντιολισθηρού ασφαλτικού τάπητα σε όλο το μήκος.

· Η μείωση του συνολικού χρόνου διαδρομής κατά 20% περίπου λόγω των διαθέσιμων μηκών προσπέρασης 7χλμ περίπου σε κάθε κατεύθυνση κυκλοφορίας.

· Η ενίσχυση της ανθεκτικότητας της οδού σε περίπτωση έντονων βροχοπτώσεων τύπου Ιανού με την αντικατάσταση του συνόλου των οχετών και την κατασκευή τοίχων αντιστήριξης.

Τεχνικά χαρακτηριστικά

Κατά μήκος της οδού προβλέπονται, μεταξύ άλλων, οι ακόλουθες εργασίες:

· Τμήματα εντός οικισμών συνολικού μήκους 14χλμ: Ήπια μέτρα βελτίωσης της οδικής ασφάλειας.
· Τμήματα εκτός οικισμών με παρόδιες χρήσεις συνολικού μήκους 8χλμ: Βελτίωση της χάραξης και διαπλάτυνση της οδού.
· Υπεραστικά τμήματα συνολικού μήκους 15χλμ: Βελτίωση της χάραξης και πρόβλεψη 3ης λωρίδας εναλλασσόμενης προσπέρασης με αύξηση του πλάτους της οδού.
· Κατασκευή 12 ισόπεδων κόμβων στις κύριες συνδέσεις.
· Κατασκευή νέας γέφυρας στην είσοδο του Πόρου για την ομαλή ροή της κυκλοφορίας.
· Αντικατάσταση του συνόλου των 97 υφιστάμενων οχετών της οδού με νέους.
· Αντιολιθηρή ασφαλτική στρώση κυκλοφορίας σε όλο το μήκος.
· Τοποθέτηση στηθαίων ασφαλείας.

Σου άρεσε το άρθρο; Κοινοποίησέ το!