Νέο Solaris Urbino 9 LE : Ευελιξία παντού!

Πρόσφατα, η Solaris αποκάλυψε το ηλεκτρικό Urbino 9 LE χαμηλής εισόδου 9 μέτρων. Πρόκειται για ένα ακόμη ηλεκτρικό λεωφορείο της εταιρίας που σχεδιάστηκε τόσο για αστικές όσο και για υπεραστικές διαδρομές και παρέχει μια εξαιρετική σύνδεση μεταξύ του αστικού και του προαστιακού οδικού δικτύου στα αστικά κέντρα.

banner-google-news

Η Solaris διαθέτει τεράστια εμπειρία όσον αφορά την παραγωγή οχημάτων μηδενικών εκπομπών ρύπων. Μέχρι στιγμής, ο κατασκευαστής έχει προμηθεύσει σχεδόν 3000 τέτοια οχήματα στους πελάτες του. Το λανσάρισμα του μικρότερου ηλεκτρικού οχήματος που διατίθεται στη σειρά Solaris, το ηλεκτρικό λεωφορείο Urbino 8.9 LE, έγινε πριν από 10 χρόνια. Τώρα, ένα μεσαίο λεωφορείο, ακόμη πιο ευέλικτο και σχεδιασμένο αποκλειστικά με γνώμονα τις νόρμες μηδενικών εκπομπών ρύπων, έχει ενταχθεί στη γκάμα της Solaris. Το νέο Urbino 9 LE electric είναι ένα μοντέλο που κατασκευάστηκε χρησιμοποιώντας λύσεις που εφαρμόζονται σε οχήματα νέας γενιάς και το οποίο ταιριάζει ιδανικά στις ανάγκες της ευρωπαϊκής αγοράς.

Fotografia reklamowa Lukasz Bera

Ο κατασκευστής αποφάσισε να αποκαλύψει το νέο λεωφορείο διαδικτυακά, σε διαδραστική μορφή. Το ηλεκτρικό Solaris Urbino 9 LE ανήκει στα οχήματα της 4ης γενιάς και όπως και το ηλεκτρικό λεωφορείο Urbino 15 LE διαθέτει χαμηλή είσοδο και έχει σχεδιαστεί με τέτοιο τρόπο ώστε το εσωτερικό του να μπορεί να προσαρμοστεί στις απαιτήσεις έγκρισης τύπου κατηγορίας I ή κατηγορίας II. Οι συμπαγείς διαστάσεις του είναι ιδανικές όχι μόνο σε στενούς χώρους της πόλης, αλλά και σε απότομες κλίσεις και σε «σφιχτές» στροφές ανάβασης.

BANNER NEWS BRAND_728X90-SOLARIS

ΓΡΗΓΟΡΗ ΦΟΡΤΙΣΗ

Το ηλεκτρικό λεωφορείο Urbino 9 LE είναι εξοπλισμένο με ηλεκτρικό κεντρικό κινητήρα με μέγιστη ισχύ 220 kW. Ο κινητήρας ψύχεται με υγρό και η κινητήρια δύναμη μεταδίδεται στον δεύτερο άξονα του οχήματος. Το σύστημα πρόωσης στο νέο μοντέλο τροφοδοτείται από ενέργεια αποθηκευμένη σε μπαταρίες Solaris High Energy, με μεγαλύτερη ενεργειακή πυκνότητα, που χαρακτηρίζονται επίσης από μεγαλύτερη χωρητικότητα και επαναφορτίζονται κυρίως τη νύχτα. Η μέγιστη χωρητικότητα των μπαταριών υψηλής ενέργειας για το ηλεκτρικό λεωφορείο Urbino 9 LE ανέρχεται σε πάνω από 350 kWh. Οι πελάτες του νέου λεωφορείου μπορούν επίσης να επιλέξουν μπαταρίες Solaris High Power που έχουν σχεδιαστεί για γρήγορη φόρτιση υψηλής ισχύος κατά τη διάρκεια της νύχτας. Οι μπαταρίες μπορούν να επαναφορτιστούν συμβατικά χρησιμοποιώντας μια σύνδεση plug-in. Επιπλέον, υπάρχει η δυνατότητα τοποθέτησης παντογράφου, εκ των οποίων υπάρχουν τρεις τύποι, στην οροφή. Εκτός από έναν συμβατικό παντογράφο, οι πελάτες μπορούν να επιλέξουν νέες λύσεις γρήγορης φόρτισης. Το Solaris προσφέρει επίσης έναν ανεστραμμένο παντογράφο, ο οποίος μέχρι τώρα δεν ήταν διαθέσιμος για την έκδοση 8.9. Μια άλλη πιθανή επιλογή είναι ένας εντελώς νέος τύπος παντογράφου με υψηλότερο εύρος λειτουργίας κάτι που του επιτρέπει να επαναφορτίζει οχήματα διαφόρων υψών. Όπως και στην περίπτωση άλλων ηλεκτρικών λεωφορείων που κατασκευάζει η Solaris, όλες οι διαθέσιμες λύσεις μπορούν να προσαρμοστούν σύμφωνα με τις προτιμήσεις των πελατών και έτσι να είναι συμβατές με την υπάρχουσα ή προγραμματισμένη υποδομή φόρτισης του χειριστή.

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ

Επιπλέον, οι σχεδιαστές του μοντέλου που κυκλοφόρησε πρόσφατα έχουν φροντίσει για την άνεση των ταξιδιωτών. Η αυξημένη απόσταση μεταξύ των καθισμάτων εξασφαλίζει υψηλή άνεση ταξιδιού που πληροί επίσης τα πρότυπα Bus Nordic. Ο εκσυγχρονισμένος σχεδιασμός παρέχει περισσότερο χώρο στο πίσω μέρος του λεωφορείου, γεγονός που βελτιώνει την ποιότητα του ταξιδιού. Το λεωφορείο μπορεί να φιλοξενήσει οποιονδήποτε τύπο κλιματισμού από όλα αυτά που είναι διαθέσιμα στη γκάμα της Solaris, συμπεριλαμβανομένου του κλιματισμού που χρησιμοποιεί αντλία θερμότητας. Η τελευταία λύση, για να επιτευχθεί η σωστή θερμοκρασία του οχήματος, χρησιμοποιεί αέρα που εισέρχεται από έξω. Αυτό του επιτρέπει να αυξήσει την ενεργειακή απόδοση του οχήματος και μεταφράζεται άμεσα σε μεγαλύτερη αυτονομία οδήγησης.

Fotografia reklamowa Lukasz Bera

Παρά τις συμπαγείς διαστάσεις του, το όχημα έχει χώρο για σημαντικό αριθμό καθισμάτων, τα περισσότερα από τα οποία είναι στραμμένα προς τα εμπρός. Ο μέγιστος αριθμός θέσεων και για τις δύο κατηγορίες οχημάτων είναι 27. Οι επιβάτες θα επιβιβάζονται από πόρτες διατεταγμένες σε διάταξη 1-2. Επιπλέον, το λεωφορείο διαθέτει ειδικούς χώρους για επιβάτες με αναπηρία ή άτομα που ταξιδεύουν με καροτσάκια καθώς και καθίσματα εξοπλισμένα με ISOFIX, ένα σύστημα που επιτρέπει στα παιδικά καθίσματα να τοποθετούνται με ασφάλεια. Ανάλογα με τον εγκατεστημένο εξοπλισμό, το όχημα της κατηγορίας Ι παρέχει χώρο για 73 άτομα, ενώ το όχημα της κατηγορίας ΙΙ φιλοξενεί συνολικά 60 επιβάτες.

Fotografia reklamowa Lukasz Bera

ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ

Το νέο ηλεκτρικό μοντέλο της Solaris διαθέτει καινοτόμα συστήματα που βελτιώνουν περαιτέρω την ασφάλεια τόσο των επιβατών όσο και του οδηγού. Ένας διαδραστικός πίνακας οδηγού συνδυάζει πολυάριθμα προηγμένα χαρακτηριστικά ασφαλείας και παρέχει πρόσβαση σε αυτόματα προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδηγού (ADAS). Η μεγάλη γκάμα λύσεων περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, το σύστημα MirrorEye, ένα σετ καμερών που αντικαθιστούν τους συμβατικούς καθρέφτες και δείχνουν στον οδηγό την περιοχή γύρω από το λεωφορείο. Το πρόβλημα των τυφλών σημείων έχει επιλυθεί, με τη σειρά του, χάρη στο σύστημα Mobileye Shield+, το οποίο ειδοποιεί τον οδηγό χρησιμοποιώντας ηχητικές και οπτικές ειδοποιήσεις για τυχόν πεζούς ή οχήματα κοντά στο λεωφορείο. Επιπλέον, το ηλεκτρικό Urbino 9 LE είναι πλήρως προσαρμοσμένο ώστε να ενσωματώνεται στο σύστημα απομακρυσμένης διαχείρισης στόλου της Solaris, που ονομάζεται eSConnect, το οποίο εξασφαλίζει πλήρη τηλεμετρία, ανάλυση δεδομένων και την εξυπηρέτηση όχι μόνο των ελαττωμάτων που έχουν ήδη εμφανιστεί, αλλά και την πρόβλεψη περιστατικά που μπορεί να συμβούν στο εγγύς μέλλον.

Fotografia reklamowa Lukasz Bera

Τα πρώτα ηλεκτρικά λεωφορεία Urbino 9 LE έχουν ήδη προσελκύσει σημαντικό ενδιαφέρον και μέχρι στιγμής η Solaris έχει υπογράψει συμβόλαια για την παράδοση 17 τέτοιων 9μετρων λεωφορείων. Οκτώ από αυτά θα πάρουν το δρόμο για την ιταλική πόλη Μπολτσάνο. Οι υπόλοιπες ηλεκτρικές συσκευές Urbino 9 LE θα κυκλοφορήσουν στους δρόμους των πολωνικών πόλεων. Έξι οχήματα αγοράστηκαν από την πόλη Żyrardów, δύο μονάδες από την Cieszyn και ένα από έναν πελάτη από το Zawiercie. Αυτές οι παραγγελίες είναι απόδειξη ότι το νεότερο λεωφορείο της Solaris είναι η σωστή επιλογή τόσο για τις μεγαλύτερες πόλεις όσο και για τις μικρότερες πόλεις. Το Urbino 9 LE electric είναι ένα νέο μοντέλο που αξίζει να ληφθεί υπόψη κατά τη μετάβαση σε πιο φιλικούς προς το περιβάλλον στόλους λεωφορείων.

Fotografia reklamowa Lukasz Bera

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ

  • Διαστάσεις: L: 9270 mm W: 2450 mm H: 3300 mm (3315 mm II class)
  • Μεταξόνιο: 4480 mm
  • Πρόβολος εμπρός: 2200 mm
  • Πρόβολος πίσω: 2590 mm
  • Ακτίνα στροφής: 9100 mm
  • Μεικτό βάρος: 16Τ
  • Άξονες: RL 55EC εμπρός / G150 πίσω
  • Τροχοί: 265/70/19,5 (285/70/19,5 II class)
  • Κινητήρας: Central traction motor (maximum power 220 kW)
  • Μπαταρίες: Solaris High Energy (Solaris High Power as an option)
  • Χωρητικότητα μπαταριών: έως 350 kWh
  • Τύπος φόρτισης: Plug-in / Pantograph
  • Χωρητικότητα επιβατών: έως 73 ανάλογα τη διαμόρφωση και τον εξοπλισμό
  • Καθίσματα: έως 31
  • Συστήματα υποβοήθησης: Mirror Eye / Mobileye Shield Plus, detects blind spot / Dusk and rain sensor (turns up windshields and lights) / Automatic corner lightening / Touchscreen