Η νέα καμπάνια της Ford “Bring on Tomorrow”

Η νέα καμπάνια της Ford με τίτλο “Bring on Tomorrow” αποτελεί δέσμευση για ένα συναρπαστικό και ηλεκτροκίνητο μέλλον με επίκεντρο τον αγοραστή.

Η Ford σηματοδοτεί μία σημαντική αλλαγή στις δραστηριότητες της στην Ευρώπη στον τομέα των επιβατικών αυτοκινήτων με το λανσάρισμα μιας νέας καμπάνιας με τίτλο “Bring on Tomorrow”.

Έχοντας δεσμευτεί να πρωταγωνιστήσει σε μία εποχή στην οποία η αυτοκινητοβιομηχανία μετασχηματίζεται με γοργούς ρυθμούς, η Ford θα προσφέρει 14 εξηλεκτρισμένα οχήματα μέχρι το τέλος 2020 και υπόσχεται να εξηλεκτρίσει όλα τα μελλοντικά επιβατικά της μοντέλα που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά.

Ford’s New Attitude of ‘Bring on Tomorrow’ Commits to a Cu«Αυτή η νέα κατεύθυνση της μάρκας είναι κάτι πολύ περισσότερο από μία διαφημιστική καμπάνια, είναι μία νέα προσέγγιση των εργαζομένων της Ford που αντανακλά τους γρήγορους ρυθμούς της εποχής και αποτυπώνει τη θέση της Ford στο προσκήνιο μιας πραγματικής αλλαγής» δήλωσε ο Anthony Ireson, director, Marketing Communications, Ford Ευρώπης. «Προσφέρουμε μία πολύ δυνατή προϊοντική γκάμα με καινοτομίες και νέες τεχνολογίες που οι πελάτες μας θα αγαπήσουν έχοντας στην αιχμή του δόρατος την εξαιρετική Mustang Mach-E.»

Διαθέσιμη τώρα για προ-παραγγελία σε επιλεγμένες Ευρωπαϊκές αγορές, η πλήρως ηλεκτρική Mustang Mach-E πρωταγωνιστεί στην πρώτη τηλεοπτική διαφήμιση “Bring on Tomorrow” επαναπροσδιορίζοντας τη φιλοσοφία της Mustang ως ένα ελεύθερο, προηγμένο, γρήγορο και επαναστατικό μοντέλο που ενσαρκώνει το ισχυρό ηλεκτρικό μέλλον της Ford.

Μία δεύτερη τηλεοπτική διαφήμιση, η οποία πρόσφατα έκανε το ντεμπούτο της και στη χώρα μας, θα προβάλλεται σε όλη την Ευρώπη τον τρέχοντα αλλά και τον επόμενο μήνα. Πρωταγωνιστής της είναι το νέο Ford Puma, που λανσάρει την προηγμένη και αποδοτική ήπια υβριδική τεχνολογία κίνησης της Ford, σε συνδυασμό με μία εντυπωσιακή σχεδίαση.

Μία τρίτη τηλεοπτική διαφήμιση που θα δούμε να προβάλλεται τον προσεχή Απρίλιο θα περιλαμβάνει το νέο Kuga, το πιο εξηλεκτρισμένο μοντέλο στην ιστορία της Ford, το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε ήπια υβριδικές, υβριδικές και plug-in υβριδικές εκδόσεις μέσα το 2020. Και στις τρεις διαφημίσεις, το παρών δίνει το μουσικό κομμάτι “Power” του Kanye West, το οποίο έχει επιλεγεί για την ενέργεια και την απλότητα που αποπνέει, καθώς και για τα θέματα που εκφράζει, όπως η αυτοπεποίθηση, η αποφασιστικότητα και η καινοτομία.

Οι τηλεοπτικές διαφημίσεις τονίζουν το προοδευτικό πνεύμα της Ford και υπογραμμίζουν τη δέσμευση της εταιρείας στον εξηλεκτρισμό. Την παραγωγή τους έχει αναλάβει η AMV BBDO και η σκηνοθεσία είναι του Nicolai Fuglsig, ο οποίος έχει κερδίσει πάνω από 175 διακρίσεις για το σκηνοθετικό έργο του στο χώρο της διαφήμισης, μεταξύ άλλων και 4 υποψηφιότητες Emmy και το γενικό βραβείο το 2013. Προηγούμενα εύσημα του δημιουργού περιλαμβάνουν τα “Balls” (Sony), “Sapeurs” (Guinness) και “Possibilities” (Nike).
Ford’s New Attitude of ‘Bring on Tomorrow’ Commits to a Cu

• Ford Puma EcoBoost Hybrid, εκπομπές CO2 από 96 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 4,2 l/100 km NEDC
• Ford Kuga Plug-In Hybrid, εκπομπές CO2 από 26 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 1,2 l/100 km NEDC
• Ford Kuga EcoBlue Hybrid, εκπομπές CO2 από 111 g/km, κατανάλωση καυσίμου από 4,3 l/100 km NEDC
• Οι επίσημες τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας και εκπομπών CO2 των Mustang Mach-E και Kuga Hybrid θα δημοσιευτούν όταν πλησιάζει η έναρξη πωλήσεων

Οι τιμές κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας, εκπομπών CO2 και ηλεκτρικής αυτονομίας έχουν μετρηθεί σύμφωνα με τις τεχνικές απαιτήσεις και προδιαγραφές των Ευρωπαϊκών Οδηγιών (Ε.Ε.) 715/2007 και 2017/1151 μετά την τελευταία τροποποίηση. Τα οχήματα με έγκριση τύπου Light Duty Vehicle με βάση το πρωτόκολλο World Harmonised Light Vehicle Test Procedure (WLTP) θα έχουν στοιχεία κατανάλωσης καυσίμου/ενέργειας και εκπομπών CO2 για τους κύκλους New European Drive Cycle (NEDC) και WLTP. Το WLTP θα αντικαταστήσει πλήρως το NEDC το αργότερο μέχρι τα τέλη του 2020. Οι ισχύουσες, στάνταρ διαδικασίες δοκιμών επιτρέπουν τη σύγκριση μεταξύ διαφορετικών τύπων οχημάτων και διαφορετικών κατασκευαστών. Στο πλαίσιο της σταδιακής κατάργησης του NEDC, γίνεται αναγωγή των τιμών κατανάλωσης & εκπομπών CO2 στο WLTP. Θα υπάρχουν κάποιες αποκλίσεις συγκριτικά με τις προηγούμενες τιμές, καθώς ορισμένα στοιχεία των δοκιμών έχουν αλλάξει, επομένως το ίδιο αυτοκίνητο μπορεί να έχει διαφορετικές τιμές κατανάλωσης και εκπομπών CO2.


Σχετικά με τη Ford Motor Company

Η Ford Motor Company είναι μία παγκόσμια εταιρεία με έδρα στο Dearborn, Michigan. Η εταιρεία σχεδιάζει, κατασκευάζει, εμπορεύεται και εξυπηρετεί τεχνικά όλη τη γκάμα αυτοκινήτων, φορτηγών, SUV & ηλεκτρικών οχημάτων Ford και πολυτελών οχημάτων Lincoln, παρέχει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες μέσω της Ford Motor Credit Company και επιδιώκει κορυφαίες θέσεις στους τομείς ηλεκτροκίνησης, αυτόνομων οχημάτων και λύσεων μετακίνησης. Η Ford απασχολεί περίπου 191.000 άτομα σε όλο τον κόσμο. Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη Ford, τα προϊόντα της και τη Ford Motor Credit Company, παρακαλούμε επισκεφθείτε τον ιστότοπο www.corporate.ford.com.

Η Ford Ευρώπης είναι υπεύθυνη για την παραγωγή, πώληση και συντήρηση οχημάτων μάρκας Ford σε 50 ανεξάρτητες αγορές ενώ απασχολεί περίπου 47.000 εργαζόμενους στις εγκαταστάσεις πλήρους ιδιοκτησίας της και κοινοπραξίες και περίπου 62.000 άτομα συμπεριλαμβανομένων των μη συγχωνευμένων επιχειρήσεων. Επιπλέον της Ford Motor Credit Company, οι δραστηριότητες της Ford Ευρώπης περιλαμβάνουν το Ford Customer Service Division και 19 εγκαταστάσεις παραγωγής (12 πλήρους κυριότητας και επτά μη συγχωνευμένων επιχειρήσεων). Τα πρώτα αυτοκίνητα Ford έφτασαν στην Ευρώπη το 1903 – τη χρονιά που ιδρύθηκε η Ford Motor Company. Η Ευρωπαϊκή παραγωγή ξεκίνησε το 1911.

728×90 ΚΤΕΟ ΡΕΝΤΗ